Met grote ogen kijk ik hem aan. "Wanneer? Hoe? Waarom neem je me mee?" Vraag ik hem enthousiast. Hij lacht. "Ik moet voor mijn werk naar New York, ik wil dat je meegaat." Zegt hij. "Ik ben nog nooit buiten Europa geweest, het is mijn droom om naar New York te gaan!" Schreeuw ik bijna. Christopher moet lachen. "Heb nog nooit iemand zo opgewonden gezien over een tripje naar de VS." Lacht hij. Met grote ogen kijk ik hem aan. "Dit is voor mij écht geen tripje! Maar gewoon een hele vakantie." Zeg ik. "Hoelang gaan we?" Chris denkt na. "Ik denk een week. Eerst wilde ik maar drie dagen gaan, maar als je nog nooit in New York geweest bent moeten we wel ff alles bekijken haha." Zegt hij lachend. Ik sta op vanuit mijn stoel en zoen hem op zijn wang. "Wauw.. New York.." Zucht ik.
"Morgen gaan we naar jouw huis voor je spullen, neem maar een grote koffer mee. We vertrekken over twee dagen al namelijk." Zegt hij alsof het niks is. "Hoe dan? Had je zonder me gegaan anders?" Vraagt ik beduusd. Hij schudt lachend zijn hoofd. "Haha, tuurlijk niet, ik had je voor gek verklaard als je niet mee had gewild." Das waar, dacht ik. "Je weet niet hoe erg je me verwend, Chris. Eerst die geweldige jurk en nu een reis naar The Big Apple!" Zeg ik ongeloofwaardig. "We gaan sowieso naar Central Park. Daar kun je geweldig picknicken." Zegt Chris. Daar stem ik mee in, ik ben zo benieuwd naar dat park.
"Wil je nog een toetje?" Vraagt Chris. Nog voor ik heb besloten of ik wil en wat ik wil, heeft hij al een bestelling gemaakt. Niet erg, toetjes zijn meestal heerlijk. Na een paar minuten kregen we beide een bord voor onze neuzen: Een stuk brownie-taart, aardbeien met slagroom, drie soorten ijs. Daarnaast kregen we een grote kop koffie. "Dit.. Dit gaat niet op hoor Chris.." Fluister ik zachtjes. "Haha, ik weet het. Mja, we gaan het wel proberen!" Lacht hij. Ik knik. "Oh hell yes haha." Zeg ik. Beide beginnen we vol goede moed aan het toetje, maar als we net over de helft zijn geven we het op. "Te. Veel. Toetje." Zeg ik met een vol gevoel. Christopher knikt instemmend. "Dani, zullen we zo gaan? Dan rij jij." Zegt hij. "In je Mercedes?" Hij knikt. "Uhm ja oké, is goed."
Hij begeleidt me het restaurant uit na het betalen en houdt mijn hand vast als we naar de auto lopen. "Vanavond is echt heerlijk met jou Chris." Zeg ik dromerig. "Ik kan niet geloven dat je mij ziet zitten." Verbaasd kijkt hij me aan. "Wat?! Jou niet leuk vinden? Ben je gek, ik smolt al toen ik dat lieve koppie zag haha." Zegt hij en streelt m'n wang. "Het voelt zo fijn als je me streelt in m'n gezicht." Zeg ik blozend. "Daar ben ik blij om, want dat is iets wat ik erg opwindend vind." Zegt Chris. Ik giechel. Ik kan niet wachten tot we weer in die kamer zijn, ik wil meer voelen, meer weten. Ik kan bijna niet stoppen met denken aan wat er gebeurde in die kamer. Om eerlijk te zijn hoop ik dat hij verder gaat met me dan dit, qua kinky dingen doen. "Chris? Kunnen we zo misschien die kamer weer in?" Vraag ik als we de Mercedes instappen. "Hoezo, vond je het zo leuk?" Vraagt hij. Ik knik. "Ik weet niet wat het is, maar die pijn voelde toch best fijn." Zeg ik terwijl ik naar m'n schoenen keek. "Ja, is goed. Doen we meis. Start de auto maar." Zegt hij.
Ik heb nog nooit in een Mercedes gereden." Zeg ik. "Dat komt mooi uit, jij bent de eerste die ik er verder in laat rijden." Grapt hij. Rustig start ik de auto en begin te rijden. "Ik ken de weg niet hoor.." Zeg ik zacht. Hij knikt. "Weet ik. Ik zeg wel hoe je moet rijden. Hier links en daar rechts." Zegt hij en hij wijst naar een straatje. Als we het straatje door zijn pakt bij mijn bovenbeen en knijpt erin. "We gaan het echt leuk krijgen samen schatje." Ik knik hevig. "Tuurlijk! We gaan op vakaaaantieeeee!" Zeg ik enthousiast. "Je weet niet hoe blij je me maakt Chris." Ik kijk hem blozend aan. Hij buigt voorover en kusje mijn wang. "Daar ben ik het helemaal mee eens, mevrouw van Bergen." Zegt hij heel deftig. We barsten allebei in lachen uit.
Toen we thuis kwamen was Kateena al weg, ze heeft een briefje achtergelaten voor Chris:
Beste meneer Christopher, ik al naar huis. Hoop dat u een fijne avond heeft met mevrouw. Erg mooi is zij. Groet Kateena.
Chris lacht. "Ze legt altijd zulke lieve briefjes neer. Echt een lieve vrouw." Ik knik. Das zeker waar. "Pff, ik zit echt vol." Zeg ik tegen Chris op het moment dat ik op de bank neerplof. "Uhu, ik ook. Maar oh, wat was dat lekker!" Krijg ik als antwoord. Hij gaat naast me zitten op de bank en zet de tv aan. Hij slaat zijn arm om me heen en drukt me tegen zich aan. "Mijn mooie meissie.." Zegt hij zacht tegen me. Ik lach naar hem, hij is zo lief voor me.
Na een uurtje zet Chris de tv uit. "Kom we moeten maar eens richting bedje gaan liefje." Hij pakt me vast en begeleid me naar zijn kamer. "Kleed je maar om en ga lekker in bed liggen, ik kom zo." Zegt hij en geeft me een groot donkerblauw shirt met een wit kraagje, het shirt ruikt fijn naar zijn lichaamsgeur. Snel bevrijd ik mezelf uit de peperdure supersterren-jurk en trek het wijde shirt over mijn hoofd. Wanneer ik mijn hoofd door het kraagje heb gestoken zie ik Chris in de deuropening naar me kijken. Ik lach even naar hem en hij geeft me een luchtkusje. Ik doe net alsof ik hem vang en plak hem op mijn mond. Hij glimlacht lief naar me en zegt: "Dat was echt superlief, is het goed als ik plaats naast je kom nemen?" Vraagt hij zachtjes. Ik schud mijn hoofd. "Nee, dat mag je niet." Zeg ik met een arrogante kop.
Chris trekt een sip gezicht. "Maar, maar.. Ik wil zo graag je zachte lichaam voelen tegen het mijne.. En kusjes geven en.. en.. en.." Zegt Chris. Ik lacht. "Je mag alleen hier komen als je die boxer héél snel uittrekt." Zeg ik streng. Hij gehoorzaamt braaf, en trekt zijn bordeauxrode boxer uit. "Kom maar hier." Zeg ik en klop op het bed. Met een grote sprong springt hij in bed en zoent mijn neus. "Haha, gekkie ben je ook." Zeg ik en plant een kusje op zijn voorhoofd. "Dankjewel voor deze onvergetelijke avond schatje. Ik vond het super!" Zeg ik zacht. "Ik ook, je laat me echt genieten." Hoor ik zacht in mijn oor.
Ik draai me om en zeg heel ondeugend: "Oh ik kan je zeker laten genieten." Met een stoute blik kijk ik hem aan en wacht op een reactie. Hij slikt en pakt zijn piemel vast. "Kom maar." Wat lijkt te beginnen als slecht grapje word nu meer een opdracht. Ik huiver bij het beeld dat Chris mij geeft: Hij kijkt me strak aan en is zichzelf langzaam aan het aftrekken. Ik lik langs mijn lippen en ga er goed voor zitten, tussen zijn benen in. "mondje open." Zegt Chris en drukt zijn eikel zacht tegen mijn lippen. Maar ik laat hem nog even verlangen naar mijn lippen en tong.
Met het puntje van mijn tong ga ik over zijn eikel en ik voel dat hij meer wilt. Heel zacht blaas ik tegen het natte plekje en ik hoor hem huiveren. "Dat voelt héél koud." Kreunt hij zacht. Ik giechel en begin zijn ballen te masseren. Ik kijk stiekem omhoog naar zijn gezicht en zie hem in een compleet relaxte houding genieten van mijn handen. Alsof ik het meest kostbaarste voorwerp ter wereld vast heb kus ik zijn eikel en klem mijn lippen over zijn voorhuid. Met mijn tong draai ik rondjes en opeens voel ik een hand op mijn hoofd. "Oh Dani.. Sneller, please.." Zegt Chris. Ik laat mijn hoofd wat sneller, maar niet dieper, bewegen.
Na een minuut of twee vindt Chris het mooi geweest, hij pakt mijn haar vast met zijn rechterhand en bepaald nu zelf het tempo van mijn mond. "Oh God, je voelt zóó geweldig. Oh, ik kom bijna." Zegt hij hijgend. Ik voel het ook. Ik voel dat zijn piemel nóg stijver wordt en dat hij sneller begint te ademem. Hij trekt zich uit mij mond en komt klaar over mijn hele gezicht. hij lijkt me dankbaar, maar streng aan. "Ga jezelf schoonmaken, kom daarna terug hier." Zegt hij. Ik doe wat hij zegt en loop, in het te wijde donkerblauwe shirt, naar de badkamer.
Ik zie in de spiegel dat mijn haar op een kraaiennest lijkt en dat er een behoorlijk grote vlek op het shirt zit. Ik lach. "Dat heb ik goed gedaan.." Fluister ik tegen mezelf. Ik buig voorover en was mijn gezicht met lekker warm water en veeg het droog met een licht roze handdoek met witte streep. De stof voelt goed tegen mijn wangen. Zodra ik weer een schoon gezicht had ging ik in bed liggen naar Chris. Hij kijkt me aan en strijkt een plukje haar uit mijn gezicht. "Je zag er zoo lekker uit net. Pff.." Zegt Chris dromerig. "Hihi, daar..." Ik stop met mijn zin omdat er een gaap dwars zit. "..daar ben ik blij om, babe."
"Wil je al slapen liefje?" Vraagt Chris. Ik knik. "Ben best wel moe ja.." Zeg ik zacht. Hij knikt. "Ik ook, laten we maar gaan slapen, morgen word een drukke dag."
JE LEEST
Alles wat hij verlangt..
RomanceDit verhaal gaat over Dani, een jonge vrouw die werkt in een Amsterdams hotel. Daar ontmoet ze Christopher en ze voelen meteen een klik, ze voelt dat hij anders is dan andere mannen. Intelligent, duidelijk, grappig.. Een droomman kort gezegd. Kan Da...