Nog geen uur later zijn we bij de gate van vertrek. "Hoe lang duurt het vliegen eigenlijk?" Vraag ik aan Chris. "Oh niet héél lang, ongeveer elf uur." Met grote ogen kijk ik hem aan. "Elf uur?! Das fucking lang! Het langste dat ik in een vliegtuig heb gezeten was zes uur!" Hij lacht. "Sorry, maar we gaan zo nog eventjes wat lekkere dingen halen en dan komt het wel goed." Zegt hij lachend. Ik voel me meteen meer gerust: Voor alles een eerste keer, zeg ik tegen mezelf. "Ik ben wel een beetje bang.." Fluister ik zacht terwijl ik in Chris zijn arm knijp. Hij aait over mijn wang en stelt me gerust: "Vliegen is veiliger dan lopen hé. Maak je geen zorgen lieverd." Verbaasd kijk ik hem aan. "Veiliger dan lopen? Echt?" Hij knikt. "Jup. Dus dat komt wel goed haha."
Bij de balie laten we onze tassen en tickets checken en gaan we richting het winkelcentrum binnen Schiphol. "Neem maar mee wat je wilt, want we moeten láng zitten." Ik loop naar de kiosk voor me. "Mag ik een tijdschrift?" Vraag ik zacht. Hij knikt. "Ik zou er twee of drie pakken lieverd, een boek kan ook als je wilt." Ik kijk bij de tijdschriften en pak twee dikke magazines. Chris zelf pakt ook een tijdschrift en een aantal kranten. Ik loop achter hem aan na het betalen, hij loopt naar een soort mini supermarkt. Hij pakt een doos chocolaatjes, twee flesjes cola en laat een aantal broodjes maken door de bakker (die in het zelfde gedeelte zit als de supermarkt.) "Wil je nog iets?" Vraagt hij. "Uhm.. Misschien een paar croissantjes? Als dat kan." Vraag ik. "Tuurlijk, pak maar. Je moet genoeg te eten hebben, ook al komt er iemand waarschijnlijk wel langs met koffie en dergelijke."
Nadat we onszelf voorzien hadden van lekkere dingetjes, gingen we zitten. "Zo, nu kunnen we nog twee uur gaan wachten.." Zucht Chris. Hij kijkt naar mij. "Wat zit jij droog te lachen? Is er iets?" Vraagt hij nieuwsgierig. "Kom eens mee." Zeg ik en sta op. De kleine tas die ik bij me heb pak ik van de grond en loop weg, in de hoop dat hij me volgt. Wat ben ik blij dat de koffers al in het vliegtuig geladen worden.. 'Yes, hij volgt me!' Met een sierlijk loopje loop ik op hem vooruit en stop bij de meest afgelegen wc's. "Kom." Zeg ik en hou de deur open voor hem. Zijn ogen beginnen te glinsteren en hij gaat heel braaf met me mee.
"Wat moet ik doen?" Vraagt hij opgewonden. Ik leg mijn vingers op zijn lippen. "Sstt, kom eens?" Zeg ik heel zacht en trek hem een toilethokje in. Ik duw mezelf tegen hem aan en laat mijn tong tussen zijn lippen door glijden. Ik vervolg mijn weg naar zijn nek en ik hoor hem heel zacht kreunen van opwinding. Dat maakt mij ook behoorlijk geil. Ik ga op mijn knieën zitten en open mijn mond. Hij kijkt me met grote ogen aan. "Echt?" Ik knik. "Yes, pleasee. Ik wil je zo graag proeven." Zeg ik met rode wangen. Hij maakt zijn broek los en trekt hem een stukje omlaag, ik zie dat hij van mijn acties behoorlijk veel zin heeft gekregen. Ik geef allemaal kleine kusjes op zijn boxer en trek hem met een ruk omlaag. Ik lik mijn lippen wanneer ik hem zo voor me zie staan. Supergeil en met een stijve, wauw. Plagend lik ik zijn eikel met het puntje van mijn tong, maar ik wil meer. Ik open mijn mond en Chris pakt me vast bij mijn haar en duwt hem in één keer naar binnen. De tranen schieten in mijn ogen, maar oh.. Wat is dit lekker. Ik geniet met volle teugen, vooral als ik merk aan Chris hoe hij erop reageert. Chris steekt zijn vingers in mijn haar en pakt het stevig vast. "Harder." Zegt hij, bang ontdekt te worden. Ik gehoorzaam en binnen enkele minuten geeft hij aan klaar te komen. "Oh, fuck.. Ik kom." Fluistert hij. Hij spuit in mijn mond en ik slik het meteen door, hij is de eerste bij wie ik het doorslik, want ik heb het nooit lekke gevonden. "Wauw.. Wauw.." Is het enige wat de totaal ontspannen Chris kan zeggen.
Niet veel later lopen we terug naar de wachtruimte, alsof er niks gebeurd is. Ik voel me vreemd genoeg heel trots, dit is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Chris pakt mijn hand vast en kust hem. "Dat was echt geweldig, dank je liefje." Zegt hij blozend. Ik giechel, eigenlijk best stom. Maar het was het zeker waard, ik had er echt behoefte aan.
De minuten gaan voorbij en ik ben al begonnen aan een tijdschrift, naast mij zit Chris met zijn laptop. Hij is een zakelijke mail aan het schrijven en is volledig gefocust. "Psst!" Hij kijkt op. "Hey lekkerding." Zeg ik verleidelijk. Hij glimlacht. "Hallo schoonheid." Chris knipoogt en vervolgt zijn mail. Na een paar minuten legt hij zijn laptop weg. "Dani, kom." Wenkt hij mij bij zich. Ik sta op en ga naast hem staan. "Wat is er liefje?" Hij klopt op zijn schoot. "Ga zitten, wil even knuffelen." Voorzichtig ga ik op zijn schoot zitten en maak mezelf klein. Op deze manier spenderen wij het laatste halfuurtje in de wachtruimte. "Attentie, willen de passagiers voor de vlucht naar New York zich melden bij gate drie." Daarna volgt nog een herhaling en een versie in het Engels. "Laten we maar eens gaan." Zegt Chris en hij knijpt in mn billen zodat ik opsta. We pakken onze handbagage en lopen naar de gate.
"Ik wens jullie een fijne vlucht en een prettige avond nog." Zegt de steward tegen ons voor we het vliegtuig instappen. We vinden onze plekken moeiteloos en het valt me op dat we veel ruimte hebben. "Blij dat we voor eerste klas gingen." Zegt Chris. "Is dit eerste klas? Daarom is het zo luxe!" Zeg ik met grote ogen. "Haha, dat klopt. Ik reis altijd eerste klas, want in de andere klassen zitten behooorlijk wat nare mensen, ik spreek uit ervaren." Zegt Chris met een serieus gezicht. Niet veel later begint het toestel te rijden "Daar gaan we dan." Zegt Chris zodra we onze stoel ingedrukt worden. "Op naar New York!"
JE LEEST
Alles wat hij verlangt..
RomanceDit verhaal gaat over Dani, een jonge vrouw die werkt in een Amsterdams hotel. Daar ontmoet ze Christopher en ze voelen meteen een klik, ze voelt dat hij anders is dan andere mannen. Intelligent, duidelijk, grappig.. Een droomman kort gezegd. Kan Da...