Fakt: 8
Uniwersum Szkolnej-17 słynie z afer, polegających na tym, że ksiek chce wyrzucić Majora z domu, lub Major ma dość i sam chce sie wyprowadzić. Jest to jednak bardzo utrudnione, ponieważ Kononowicz, nie może po prostu wyrzucić go z domu. Zostałby wtedy prawnie spierdolony ze stanowiska. Wojciech natomiast, ma wielki problem ze znalezieniem nowej miejscówki, ponieważ jest byłym recydywistom i bezrobotnym pasożytem, co za tym idzie nikt go nie chce przyjąć, nawet na sublokatorkę. Motyw ten jest wykorzystywany przez redaktorów i komputerowca do zarabiania pieniędzy na lajtach bożych. Schemat polega na tym, że po wielkiej kłótni bożej, ustawiany jest cel donejtów-"Na nowy dom dla Majora"- Widzowie wysyłają pieniądze, Major oczywiście się nie wyprowadza a na następnym lajcie bożym, ludzie ponownie wysyłają donejty z krytyczną treścią, gdzie wyzywają Majora i wytykają mu kłamstwa. Uniwersum utrzymuje się głównie z takich afer.
Fakt: 9
Spożywanie "olkoholu" jest na Szkolnej-17 tematem Tabu. Mimo, że jest spożywany na potęge przez bohaterów uniwersum, wszyscy wypierają się temu faktowi i zażekają się : że, oni to nie olkoholicy" O olkoholiźmie Konona&Majora, świadczą liczne filmy, na których trunki są spożywane, pełny puszek po piwach, pojazd Lublin czy agresywne reakcje bohaterów na przedstawienie im tego faktu. Major wybronił się z oskarżeń tymi słowami- "Wczoraj padało i grzmiało, a wy gadacie, że ja olkoholik i pijak, a co ja pije?"
Fakt: 10
Jarosław "Mexicano" Andrzejewski, jest twórcą największego w historii uniwersum Disu, nazwanego przez widzów-"Inwokacją Meksykańską" Powstała ona wtedy, kiedy pijany meksyk bluźnił przed kamerą na 'Całe Te Talk Show'
Fakt: 11
Program Całe Te Talkshow, zakończył niedawno swoją działalność z powodu zdemaskowania przez dziennikarza pyty.pl, prowadzącego czyli Łukasza Sędzińskiego, z tego powodu wybuchła Afera Jaokowa. Program polegał na dzwonieniu do bohaterów Szkolnej-17 i wkręcaniu ich w różne rzeczy.
Ciekawostka: 3
Choroszcz - miasto w woj. podlaskim, w powiecie białostockim, siedziba gminy miejsko-wiejskiej Choroszcz. Położone nad rzeką Horodnianką. Jest zaliczane do aglomeracji białostockiej. Według danych z 30 czerwca 2015 miasto liczyło 5795 mieszkańców.
W miejscowość pełni funkcję piekła, Arkham Asylum i Azkabanu - wszystko za sprawą mieszczącego się tam Samodzielnego Publicznego Psychiatrycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej im. dr. S. Deresza - czyt. wariatkowa ().
Choroszcz 2017. Koloryzowane.
O placówce krążą legendy. Żadna z postaci nie chce tam trafić, bo jest to miejsce ostateczne - swoisty GAME OVER dla bohaterów. Krótko przed akcją serialu trafił tam - brat Krzysztofa. Wycieczka ta kosztowała go życie.
CZYTASZ
Szkolna 17 - fakty znane i nieznane
Non-FictionKompilacja faktów i ciekawostek, dotyczących, Uniwersum Szkolnej 17. Czyli bohaterów, największej wirtuozerii w świecie Youtubowych pato-streamów.