#13

231 3 3
                                    


Dzisiejsza część tego bełkotu jest sponsorowana przez patologie z Boboli 10.


Fakt: 39

Stan psychiczny Kononowicza coraz bardziej się pogarsza. Nieleczony zespół Delbrucka sprawia, że Konon ciągle zajmuje się życiem innym osób, zwłaszcza życiem Menela z Boboli 10 i jego wiernego towarzysza czyli zasranego Mariuszka. Knur nagrał wiele filmów na mexicana, gdzie oprócz mitomaństwa wypomina mu jakieś nieistotne rzeczy z groźbą skierowania spraw na drogę karno-sądową i prędkim spierdoleniem ze stanowiska. Wczoraj konfidentowicz nagrał film na mexicana bo ten rozpalał ogniska w lesie i według Knurorowitzha groziło to spaleniem całego białegostoku i miało skutkować armagedonem ludzkości. Szanowne państwo bo ogień to jest żywioł i sie rozprzestrzenia sie . Najciekawsze jest to, że knur zapomniał już o tym, że rok temu sam biwakował przy ognisku w lesie, śpiewając piosenki z Majorem.

Zanim napiszesz, hej ty powinieneś dawno sie leczyć bo też zajmujesz się życiem tych meneli i o nich piszesz, to pomyśl o tym, że właśnie to czytasz jełopie ;D


Fakt: 40 

Kamery zamontowane na posesji bożej mogą zostać niedługo spierdolone ze stanowiska. Trwa operacja sił specjalnych młodzieży Podlaskiej-Bandyckiej, mająca na celu zniszczenie monitoringu biura donosów obywatelskich.


Fakt: 41

Pasożyty ze Szkolnej17 narzekają, że na węgiel nie ma a trwonią pieniądze na chodzenie po drogich restauracjach, kamery, asterke, olkohol ale oni oguem nie olkholicy.


Fakt: 42 Domek Kononowicza na mapach google z widoku Street View od dłuższego czasu był zamazany, teraz dodatkowo zamazane zostały wszystkie sąsiednie domy a szkolna17 na google maps nazywa się "Dom Prezydenta Bożego i  przytułek dla bezdomnych" można am poczytać ciekawe i śmieszne komentarze ;D


Ciekawostka: 13

Nie chce mi się już pisać tego bełkotu, dlatego ciekawostka taka, że dostałem awans na profesora #RE"habilitowanego i najdzwyczajnego historii Szkolnej17.

Szkolna 17 - fakty znane i nieznaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz