Sponsorem dzisiejszego faktoidu jest: Firma od kamer bożych cała ta.
UWAGA! Pisane pod wpływem olkoholu.
Fakt: 34
Stało się, pasożyty ze szkolnej17 kupiły kamery (prawdopodobnie tandetne imitacje CCTV) za 2300 zł i tym samym ludzki domek na szkolnej zamienił się w fortece lub odpowiednik strefy 51, od teraz twierdza Konona jest monitorowana 24h na dobe a policję zaleją terabajty danych nagrań prosto z posesji. Kwestia czasu spierdolenia kamer ze stanowiska jest sporna, wiadomo tylko gdzie są i że dwie.
Fakt: 35
Klątwa knura znowu odbiła się w życiu mexicana, kiedy szedł pomostem lub molo nad jakimś tam zadupiem, wyjebał się jak to się mówi a jego telefon został na 10 sekund spierdolony ze stanowiska prosto do wody. Okazało się, że Hujałej mexicanina jest wodoodporny jednak sam Mexicano nie jest. Ciekawostka taka jest, że to Mariuszek który ma -10000 biopsji pierwszy wypatrzył telefon spierdolony w wodzie.
Fakt: 36
Jareczek Mexicanin niedawno był na audiencji w Belwederze Bożym u Kononowicza. Przyszedł na rozmowę do mieszkańców Szkolnej w celu się porozumienia się. Wiadomo tylko, że doszło do zgody między nim a Majorem, konon natomiast nie zmienił o nim zdania.
Ciekawostka 11
Jestem oguem najebany jak Nitrodolski wczoraj więc kończe na dziś bo kodeks pracy mi na to nie pozwala.
Ciekawostka taka, że pasożyty opla wystawiły na sprzedaż.
CZYTASZ
Szkolna 17 - fakty znane i nieznane
SaggisticaKompilacja faktów i ciekawostek, dotyczących, Uniwersum Szkolnej 17. Czyli bohaterów, największej wirtuozerii w świecie Youtubowych pato-streamów.