Ta część jest o sprawach bieżących, bez ładu i bez sensu, oguem
Fakt: 19
Cytat widoczny w memie zamieszczonym powyżej, pochodzi z tak zwanej "Afery Zgniłych Jabłek" jest to jedna z najbardziej bezsensownych i pozbawionych fabuły afer w historii uniwersum szkolnej17.
LINK do materiału - https://www.youtube.com/watch?v=-BFHyNP91sY&t=9s 9 (Afera jabłek)
Fakt: 20
Szacuje się, że łączna liczba przeróbek bożych z uniwersum szkolnej17 do której zaliczamy: remixy, memy, obrazki i przerobione filmy, wynosi około (w przybliżeniu) 12 tysięcy. No dobra oguem to nie fakt bo to domysły całe te. Przeróbek i tak jest rekordowo od zajebania, możliwe, że to uniwersum pobiło wszelkie rekordy pod tym względem.
Fakt: 21
Niedawno miała miejsce "Afera skradzionego dzwonka" Jest to kolejny przykład śmiesznej afery w uniwersum, ktoś po prostu ukradł przycisk do dzwonka z posesji bożej a Konon jak to Konon odrazu zrobił jazdę, chciał wzywać organy bezpieczeństwa, już na samym początku stwierdził, że za samą aferą stoi młodzież podlaska bandycka. Wszystko to wyłapali widzowie(Trolle) którzy już 2 godziny po opublikowaniu tego filmu na kanale Kononowicza, postanowili zadzwonić i wkręcać go, że to mexicano ukradł "dzwonek". Podobno w planach w tej sprawie było nawet wysłanie pisma od mecenasa z Piaseczna .
Ciekawostka 6 - Źródło wiadomo jakie.
Afera skradzionego dzwonka lub afera dzwonkowa, zwana również kradzieżą stulecia - incydent, który ujrzał światło dzienne 24 września roku bożego 2018. Wtedy to na kanale Konona umieszczony został film, w którym to Prezydent oświadcza dla narodu, że skradziono dzwonek przy bramie do jego posesji. W ostrych słowach wypowiedział się na temat lokalnych jak i krajowych służb policyjnych, oraz o samym Ministrze Spraw Wewnętrznych i Administracji. W tym samym czasie Major rozpoczął aferę zgniłych jabłek.
Wielu fanów uznało odcinek za otwarcie sezonu grzewczo-zimowego 2018/2019. Pojawiają się spekulację, że za tajemniczym zniknięciem dzwonka może stać sam red. Niemiecki, mający na celu rozruszanie skostniałego ostatnimi czasu US17.
CZYTASZ
Szkolna 17 - fakty znane i nieznane
NonfiksiKompilacja faktów i ciekawostek, dotyczących, Uniwersum Szkolnej 17. Czyli bohaterów, największej wirtuozerii w świecie Youtubowych pato-streamów.