#15

184 3 3
                                    

Na początek, chciałbym wam wszystkim życzyć szczęśliwego nowego roku- 2019!

Mimo, że mam tylko paru prawdziwych czytelników i fanów uniwersum to dziękuje wam, że jesteście i czytacie moje spaniałe wypociny ;D 

Przepraszam też za długi czas braku aktywności, ale cóż mam wiele spraw na głowie w tym śledzenie uniwersum,  w okresie spamowania filmami i lajtami bożymi, do tego chce zrobić remix, i sie nawaliłem jak szpadl oguem, do teraz trzeźwieje a wy gadacie, że ja olkoholik. Jaki ja olkoholik, po prostu ślisko było! 

To już wiecie - Nasz spaniały prezydent śmietników startuje w wyborach w 2020 roku, ciekawe co z tego wyjdzie.


Lecimy temacik:

Fakt: 43

Dla tych co nie wiedzą, lajt sylwestrowy został wyłączony z powodu szybkiego osiągnięcia celu donejtów, pasożyty zarobiły oguem tyle hajsu, że starczy na 4 okresy zimowe. Oczywiście zarażeni mitomanią od ksieka, admini lajta dali info, że lajt został zakończony z powodu wulgarnych treści donejtów xD


Fakt: 44

 Kononowicz przestał odbierać niektóre paczki, fundujesz takiemu nierobowi, paczke za 400 zł, wysyłasz, wszystko fajnie niby git a tu nagle paczka przychodzi ze zwrotem i powód nieznany.  Prawdopodobnie włodarze Choroszczy, zabronili ksiekowi odbierania paczek w trosce o porządek na ulicy szkolnej. Zapasy żywnośći które maja starczą im na Bombaską wojne nuklearną.


Fakt: 45

Kononowicz oprócz Bogusia według paru źródeł, ma/miał jeszcze innych braci, ze znanych można wymienić:                                         ( Source of Kononopedia)

Brat Krzysztofa ze Śląska - w tym samym filmie po tym jak Shrek powiedział, że ma tam chrześniaka, rzekł również "Ja tam mam brata, który pracował w kopalni".

Cezary Kononowicz - Brat Pana Krzysztofa, mieszkający w Ełku. Niestety, nic o nim więcej nie wiadomo.

Marian Kononowicz - zmarły w wieku niemowlęcym brat Krzysztofa

Nie wiadomo czy to czasem nie  wymysły umysłu mitomańsko-knurzego.



Ciekawostka: 15


Poród był szybki, ale straszny klocek wyszedł. Taki był klucha, bo ja przez całą ciążę mleko piłam. I on codziennie dwie i pół szklanki wypija, a wódki nic. Od małego lubił zwierzęta. Krowy doił jak miał 10 lat i to jak sprytnie."

— Leonarda Kononowicz o synu, 2006 - Geneza mlecznego Warmianina

"Ja z Kętrzyńskiego jestem, rodzice tam gospodarkę mieli. Ale potem taka sprawa przyszła, że trzeba było ją sprzedać. Mamusia jeździła i szukała dla nas domku i znalazła tutaj, w Starosielcach."

—Bemben, 2006




Szkolna 17 - fakty znane i nieznaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz