#10

176 1 6
                                    

Fakt: 31            SPONSOREM dzisiejszego oguem faktoidu jest MEXICANO a meteriałem jego seria "Historia z Knurem"

Za czasów życia Bogdana Kononowicza czyli brata Krzyśka, Kononowiczowie byli jedyną rodziną w starosielcach(a może i w całym Białymstoku) która hodowała świnie. Hodowla świnii była problematyczna dla mieszkanców i sąsiadów, głównie przez wszechobecny smród i zagłuszanie ciszy nocnej chrumkaniem (no nie wiele sie zmieniło od tamtych czasów) była to również przyczyna wielu konfliktów ludzkich i bożych. Czas tego trudno określić ale wiadomo, że odrazu po tym jak Kononowiczowie przenieśli się do Białegostoku.


Fakt: 32

Brat Krzyśka czyli Bogdan był psychicznie chory, już po przybyciu do Białegostoku znany był z ganiania młodzieży podlaskiej bandyckiej po placach zabaw. Młodzież bandycka grająca w piłke była często prześladowana przez Kononowiczów jednym z nich był młody Jarosław Andrzejewski, co oznacza, że Konflikt na Linii (Boboli vs Szkolna) trwa tak naprawdę od wielu długich lat. Jako broni Bogdan Ka używał losowych przedmiotów z posesji bożej a jako obronę na wyzwiska młodzieży stosował szarżę Konona Barbarzyńcy lub jak kto woli szarże knurzą.


Fakt: 33

Na strychu bożym znajduję się? No właśnie chyba nikt nie wie co dokładnie, jest to jedna wielka tajemnica jak Strefa 51 lub Choroszcz51. Naszczęście można zwiedzić Katakumby boże, oprócz rupieci i wyngla raczej nic ciekawego tam nie ma, no chyba, że o czymś nie wiemy.


CIEKAWOSTKA: 10

No dobra nie mam już oguem, na ten szajs pomysłu-  Prawdopodobnie dojdzie do walki Majora Suchodolskiego z Mexicanem i to w octagonie!!! Zobaczycie przewidziałem przyszłość poukładajcie to sobie w głowie.

Szkolna 17 - fakty znane i nieznaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz