#1

678 16 3
                                    

Fakt: 1

 Krzysztof Kononowicz nie dba o swoją higienę osobistą. Mimo, że posiada  w domu łazienkę i mógłby robić to codziennie,  jest znany ze swoich nawyków, nie mycia się. Ponadto, chodzi długo w tym samym, przepoconym ubraniu, co jest przyczyną wielu narzekań widzów, sąsiadów a także jego lokatora, Wojciecha Suchodolskiego na jego smród-"Oguem, nie do wytrzymania,okno nonstop musi być uchylone" Major w przeciwieństwie do Konona, myje się i tylko czasami śmierdzi.


Fakt: 2

Głównym Komputerowcem Majora, czyli osobą odpowiedzialną za obsługę komputera, w czasie streamowania (lajtów bożych) jest Dominik Niewiński, syn redaktora szkolnej 17, znanego pod pseudonimem "Niemiecki"


Fakt: 3

Krzysztof Kononowicz, prowadzi zeszyt, nazywany przez wielu - "Zeszytem Konfidenta" Ponieważ Konon, wpisuje tam dane widzów, którzy do niego przyjechali w odwiedziny, a także numery telefonów czy treść rozmowy osób, które do niego zadzwoniły. Informacje z zeszytu służą Krzysztofowi, do celów donoszenia na policję.


Ciekawostka

Jeśli przyjedzie się w odwiedziny, na szkolną 17 i dostarczy się jakiś prezent lub paczkę, to mimo to, Konon zapytany o możliwość zrobienia sobie z nim zdjęcia, będzie żądał 40 zł za taki jego zdaniem zaszczyt. Jeśli natomiast, będziecie chcieli zrobić sobie zdjęcie z Majorem Suchodolskim, to Konon wygoni was poza posesję bożą. Jego zdaniem zdjęcie z Majorem, nie może zostać wykonane, na terenie posesji. Oczywiście, nie dla każdego widza, Konon zachowuje się w ten sposób.



Szkolna 17 - fakty znane i nieznaneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz