Amelia POV
Davidi tashme ishte sheruar plotesisht.Tani do te kemi mundesi te largohemi qe ketu.Havierin nuk e kam takuar fare.Ndoshta ma ka degjuar fjalen dhe me ka qendruar larg.Edhe pse me dhemb kjo eshte gjeja me e drejte
"Mel per cfare po mendon?"
"Huh...per asgje Dav"
"Per Havierin apo jo?"
"Sigurisht qe jo.Havieri nuk ka leje te hyj ne mendimet e mia"
"Pse duhet leje?"
"Po sigurisht po nejse sikur te ikim"
"Ku te shkojme?"
"Epo ne kemi nje shtepi apo jo"
"Shiko Mel do te ta them qe tani qe te mos te te mbaj sekrete.Une jam futur ne kete bote dhe prej ketej dal vetem i vdekur"
"C do te thuash me kete"
"Kjo eshte bota ime.Kamkrijuar miqesi dhe armiqesi"
"E ke fjalen per Havierin dhe Diegon?"
"Po pikerisht jane disa hesape per tu lare dhe te premtoj moterz qe kur te mbaroje e gjitha kjo do kthehemi te dy ne shtepi dhe do vazhdojme jeten normalisht"
"Nuk e ke vrare ti Klaren apo jo"
"Me shiko ne sy dhe me thuaj e beson vertet kete gje apo jo"
"Sigurisht qe jo une te njoh shume mire.Ti nuk do te ishe i afte ta beje ate gje"
"Ke te drejte tani duhet te flas pak me Havierin"
"Mos u zini dakort?"
"Ne rregull moterz"
Havier POV
Po shikoja disa dokumenta kur dera u perplas fort me murin
"Cfare dre..."
"Ta tregoj dreqin une ty.Ajo te do more maskara si ia ben kete.Ia shuan shpresat.Nuk toleroj asnje qe lendon motren time"
"Per cfare e ke fjalen?Ajo vete me tha mos i afrohesha derisa te sheroheshe ti"
"Po pra derisa dhe tani une jam perballe teje i sheruar plotesisht po ti ku je Havier.Pergjigju mos hesht"
"Mendova se ajo nuk donte te me shihte"
"Prandaj vrapove direkt pas Alesias ti?"
"Po ti nga..."
"Nga e morra vesh doje te thoje.Epo dje bete aq zhurme saqe na late pa gjume mua edhe Melian gjithashtu.Arrita te shihja lendimin ne fytyren e saj.Dhe sot per here te pare me permendi largimin"
"Largimin.Cfare largimi?"
"Epo hiqej sikur e kishte marre malli per shtepine dhe donte te kthehej"
"Jo ajo nuk do te largohet kurre prej ketej.Nuk do ta lejoj"
"Kujdes me fjalet Havier sepse ajo eshte motra ime nuk eshte jotja"
"Heh une edhe nje qe kisha ma morren"
"Per kete teme do flasim me vone tani po flasim per Melian"
"Melia epo ajo nuk do largohet qe ketu dhe kete nuk e ndalon dot asnje.As ti madje"
"Pse do qe ajo te rrije ketu?Cfare ke Havier?"
"Sepse...sepse kam filluar te ndjej....
______________________________________
Hellllouuuu
Si po iu duket deri tani?
Po me shkollen si ia thoni?😂😂
YOU ARE READING
Vetem nje karrem✔
Romance-Te betohem nuk eshte faji im-tha ajo mes ngasherimave. Ai qe e kishte vendosur thiken ne qafen e saj ia ktheu: -Nuk eshte faji yt?Po sigurisht qe nuk eshte. -Atehere pse po me mban ketu?Pse po ma ben kete? -Sepse je KARREMI IM Cover made by:books_a...