Kapitulli 3

1.7K 79 33
                                    

Ai lart eshte Diego⤴

Tani e tutje ngjarjet do jene ne veten e 1

Amelia POV

Po ecnim me makine dhe kudo ishte perhapur qetesia.Derisa e theu ai:
"Je bere shume e bukur"me tha duke buzeqeshur.
E ndjej qe u skuqa.
"Faleminderit edhe ti je bere shume i lezetshem"Vereva se ai nenqeshi dhe nuk e kuptova aspak perse por di vetem qe nuk me pelqeu aspak ajo nenqeshje.Ndalova se menduari kur makina ndaloi.Ai doli nga makina dhe un prita te vinte te me hapte deren por asgje ai vazhdoi perpara.Nuk mund te them se nuk u merzita.
"Eja cfare pret"
Dola nga makina dhe eca mbrapa tij.Ai ndaloi dhe me doli para duke thene:
"Mendoj se do te te pelqeje"dhe doli anash meje.U mahnita.Perpara kisha yjet qe pasqyroheshin ne detin e qete.
Afer ne breg ishte shtruar nje cope e madhe dhe aty kishte nje shporte pikniku.Per ate zot eshte ora 20:30 kush dreqin mendon per piknik tani.

Ai sillej shume ftohte dhe kjo gje me lendonte paksa por perseri nuk ia vura shume re.Ndoshta ka ndonje problem te tijin personal.

"Pra te pelqen?"

"Ah po eshte shume bukur"

"Epo tani do behet edhe me bukur"

"Ps-"
Nuk arrita ta perfundoja fjaline sepse nje muzike e lehte u degjua.Papritur ndjej Havierin qe me ngriti dhe me vendosi duart time ne qafen e tij ndersa te tijat ne belin tim.
'Te pakten te me ftonte si njeri'mendova.

Kur muzika ndaloi ai me kapi duart dhe po fillonte te fliste:
"E di kemi me shume se dy muaj qe njihemi.Nuk e di per ty Amelia por brenda meje po rritet nje ndjenje dhe po forcohet dita dites sa here te shoh ty.E di qe je e habitur po nuk mund te duroj me.E di cfare po i le keto fjale dhe po ta them troc a do te behesh e dashura ime?"
Ne fakt isha e habitur.Mendoja se ishim afruar thjesht prej atij aksidentit.
"Un..Me fal nuk di cfare te them"

"Nje po do me bente pune"

Nuk e di pse por mu duk se fjalet qe tha kishin nje kuptim tjeter.Nuk me duken te sinqerta.Papritur po afrohej shume afer sa mund tia degjoja frymemarrjen dhe e kuptova qe donte te me puthte por veprova shpejt

"Me fal..Nuk mundem.Me duhet te iki"dhe u largova ose me sakte ia mbatha dhe e di qe gabova.Ai po me therriste po un ndalova ne rrugen kryesore dhe hipa ne nje taksi.Kur u afrova ne shtepi pashe qe dritat ishin ndezur.U frikesova une jetoj vetem.Davidi nuk mund te ishte se ai nuk vjen asnjhere kaq vone te me takoje madje keto dy muaj nuk ka ardhur fare.As Havieri jo dhe mu kujtua se ai do ike sot te shtepia e tij sepse tani eshte sheruar komplet.

Sa hyra brenda nje Flavia duke bertitur mu hodh ne qafe.Kjo nuk eshte ne rregull.

"Pra si dolet?Ca bete?Ca sbete?E puthe?Te puthi?Te propozoi?Pranove?Hee me thuaj tani"

Me nje buzeqeshje  djallezore iu drejtova:
"Kush tha qe do te te tregoj?"
Me vinte per te qeshur nga reagimi i saj
"CFARE MOJ??UNE TE PRES TY ME ORE TE TERA ME KA KALUAR DHE ORARI I GJUMIT TI ME THUA NUK TE TREGOJ GJEEE"
Hoqa duart nga veshet dhe thashe
"Nje shaka nuk me le te bej se direkt ne sulm ti"
U ulem te dyja te shtrati im dhe fillova tia tregoja te gjitha qe nga deti e deri te arratisja ime dhe reagimi i saj:

"Shum mir..PRIT PRIT CFARE DREQIN KE BERE TI?MOJ PO A JE NE VETE?LIHET GJITHE AI CUN ATY HEE?"dhe ne fund me hodhi nga shtrati.
"Auchh"
"Mire ta bera hee"
"Po mire moj cke ti une vetem 2 muaj kam qe e njoh"
"Po sa kohe do ti qe ta njohesh ose ose me mire bashkejetoni derisa te plakeni e ne fund martohuni"

Nuk munda ti kthej pergjigje sepse dera kryesore u hap.E dija qe ishte Havieri.Pas nje cerek ore ai doli dhe iku bashke me rrobat.Nuk e di pse ndihesha e merzitur fundja une vete e refuzova.Flavia iku duke me lene vetem.Bera nje dush vesha pizhamat dhe rrashe te flija

Havier POV

Po si guxon ajo?Mendova se do e kisha me te lehte punen po nuk qenka kaq naive sa e mendoja.Hyra ne shtepi dhe pashe Marcelon qe po priste.Dhe ky me keq se ato femrat do vetem thashetheme

"Pa he si shkoi?Te bene pune ato fjalet e propozimit qe te gjeta?"
"Lesh sa i thashe iku ia mbathi tjetra.Per hir te ketij plani bera edhe romantikun nuk me besohet Havier Rodriguez nje vrases i pashpirt romantik.Ky duket si makthi im me i madh"
Gjithe kete kohe qe po flisja Marcelo po qeshte si idiot

"Ti cke qe qesh mos kot do ta hash plumbin ti"

"Mire mire e mbylla nuk flas me"tha duke ngritur duart ne ajer

"Gjithsesi duhet ti permbahemi planit ai i poshter do vuaje per ate qe i beri princeshes time"

Ne ate moment ne dhome hyri nje nga rrojet

"Boss kemi nje problem"

"Po Alonso ca ka?"

"Kapem dike nga grupi jone qe po fliste ne telefon me nje numer te panjohur e vetmja gje qe degjova ishte 'ne rregull boss do tju informoj per cdo gje qe do ndodhe' dhe mendoj se do merreni personalisht me kete ceshtje"

"Ai bastard dreqi do ma paguaje shpejt me sill filmimet e kamerave te jashtme"

"Ne rregull Boss"

"Te shohim ca plani ka ky i zgjuari"Havier

"Aman mos u trego i dhunshem"Marcelo

"Pa merak do ta trajtoj sic e meriton"tha me nje buzeqeshje djallezore.

Vetem nje karrem✔Where stories live. Discover now