Amelia POV
"Nxito Flavia ose do te behemi vone per koncertin"
"Si ben ti Mel sikur do kendosh ti aty"
"Jo une por kengetari im i preferuar"
"Gjithsesi eja nisemi tani"Po ecnin rruges dhe Amelia vuri re se dikush po i ndiqte.
"Uh po behem paranojake tani" mendoi ajo.
Nuk i tha gje Flavias por vazhduan rrugen.Sapo kaluan nje kthese dikush i doli perpara."Ke paskemi ketu.Ju do jeni argetimi perfekt per mua dhe shoket e mi.Si thoni do na bashkoheni vogelushe?"
Amelia ishte tmerruar dhe donte tia mbathte por Flavia.. epo le te themi se nga karakteri ndryshonin si polet e magnetit.
"Vogelushet e sat eme" ia ktheu Flavia.
Amelia e shtrengoi fort Flavian dhe ia beri me shenje qe tia mbathnin.Sapo do vraponin ai ia kapi krahun fort Amelias."Leshoje ate" u degjua nje ze.Ata kthyen koken dhe po veshtronin nje djale i veshur i gjithi me te zeza sa mezi dallohej ne ate erresire.
"Cfare nese nuk e bej"
"Heh do ta shohesh cfare?"
Dhe pa folur ai u afrua dhe filloi te grushtonte personin tjeter.Amelia u clirua nga ai shtrengim dhe po perpiqej ti ndante ndersa Flavia bente tifo per djalin me te zeza.Pasi ai e kishte rrahur personin iu kthye vajzave dhe pyeti:
"A jeni mire?"
"Shum faleminderit hero!Une jam Flavia Stones dhe kjo esht shoqja ime Amelia Wilson"tha Flavia duke qeshur ndersa Amelia nuk po fliste."Une jam Havier."
"Havier kush apo je pa mbiemer ti?"
"Ku po shkoni ju?"pyeti ai duke nderuar teme.Kjo gje iu duk e cuditshme Melias
"Te koncerti"ia ktheu ajo.
"Wow per nje moment mendova se kjo bukuroshe ishte memece"tha ai duke i shkelur njerin sy."Nejse edhe une aty po shkoj nese doni ejani me mua"
"Jo nuk eshte nevoja ikim vete"Amelia
"Pastaj ne nuk te njohim fare ty ne regull na shpetove te falenderojme tani po shkojme""He pra se nuk ha njerez un nuk jam kanibal"
Pas shume lutjesh te Havierit ato pranuan.Po ecnin rruges dhe po bisedonin duke njohur me shume njeri-tjetrin.Madje Amelias po i pelqente shume ky djale.Te nesermen
Havier POVPo hante mengjes kur ne dhome hyri Marcelo.
"Shoh qe sot qenke me mire"Havier
"Epo me thuaj ia vlejti ajo e rrahur qe me dhe?"
"Heh epo duhet ta nisja me kemben e mbare njohjen me te ndryshe si do vijonte plani!"
"Nuk duhet te kruhesh me ty vella"
"Sigurisht kete e dine te gjithe.Nuk perzihet njeri me Havier Rodriguezin dhe punet e tij"
YOU ARE READING
Vetem nje karrem✔
Romance-Te betohem nuk eshte faji im-tha ajo mes ngasherimave. Ai qe e kishte vendosur thiken ne qafen e saj ia ktheu: -Nuk eshte faji yt?Po sigurisht qe nuk eshte. -Atehere pse po me mban ketu?Pse po ma ben kete? -Sepse je KARREMI IM Cover made by:books_a...