Kapitulli 26

1.2K 67 44
                                    

Kishin kaluar 3 ditë që kur Diego me ndihmoi të arratisesha nga shtëpia e Havierit. Shtëpia e tij ndodhej në periferi të qytetit dhe ishte mjaft e madhe, edhe pse jo aq sa e Havierit. Kalova dy ditë në mendime, derisa kuptova se Havieri nuk duhej të ekzistonte. Ai duhej shfarosur nga kjo botë. Megjithatë, thellë brenda meje ende e doja (epo dihet, seshte aq e lehtë të harrosh atë që do) Pas dy ditësh filloi stërvitja ime. Davidi ishte ai që më stërviti. Diego mendoi se pas tragjedisë që pata, do të ishte më mirë të stërvitesha nga im vëlla. Dita ime e parë nuk shkoi keq. Davidi me ndihmoi që të përdorja armën, montimin e çmontimin. Nuk mu desh me shume se një javë që t'ia merrja doren. Tashmë nuk isha me Amelia e dikurshme, e dobët dhe e pafajshme.
................................................

David POV
-Stërvitja e saj po shkon mirë boss, në fakt, habitem se si dikush si ajo të mund të ketë përparuar kaq shumë.
-Ndërsa unë nuk habitem aspak David, nuk habitem aspak.
-Havieri do ta marrë mësimin shef, do të pendohet për atë që I bëri motrës sime.
-Ai do të mallkojë ditën që ka lindur David.

......................................................

Pas dy ditësh
Diego POV
-Leo, shko me disa burra. Erdhi çasti.
-Po shef (sa shumë I binden këtij Djegos kta😂😂😂)
.*** ** ** ******* **** **.

Havier POV
Po ecja rrugës I menduar për gjërat që kishin ndodhur. Amelia ishte arratisur. Marcelo hoqi dorë. Të gjithë mendojnë se unë e vrava Flavian, por unë nuk do ta bëja kurrë, edhe pse jam një vrasës. Amelia me siguri më urren. Sikur të mund ta gjeja. Sikur të mund ti shpjegohesha. Sikur të mund ti thoja se çfarë ndiej për të......... Për të.... Për të bëj gjithçka..... Edhe mafian e le..... Vetëm për të....

Disa burra erdhën drejt meje. Në krye ishte Leo.
-Pa shiko, pa shiko, - tha ai, - Havieri ecën rrugëve I vetmuar. C rastësi që të shoh.
-Ti tradhtar! Si munde te ma bëje këtë!
-Kështu funksionon Mafia Havier. S'mund ti besosh kujtdo... Kujtoja se e dije...
-I MALLKUAR! TI EDHE AI DIEGO!
-Tani të sugjeroj te mos bësh shumë numra Havier. Je elementi kryesor I planit tonë.
-Vërtet mendon se kam frike nga ju?
E dija se isha I paarmatosur, por munda tu beja ballë. Pas disa minutash shumica e tyre ishin në tokë. Por ata ende ishin më shumë. Kur mendova se I munda, ndjeva një goditje të rëndë në koke dhe pastaj..... Gjithçka errësirë
.............................................
Hapa sytë dhe e gjeta veten të lidhur pas një karrigeje (se marr vesh pse jam fiksuar pas këtyre lidhjeve pas karrigeve...... Iiiiiii si katundare! Nejse.....)
Mund të isha I paarmatosur, I lidhur, por e dija që do tia tregoja qejfin në fund. Kam qene që situata edhe me të rrezikshme se kjo.
-DIEGO, DIL E PËRBALLU ME MUA SI BURRË, MJAFT U FSHEHE!
-Qetësohu Havier, ja tek jam, u shfaq Diego, por nuk kam ndërmend të përballem me ty. Dikush tjetër do ta bëjë. Kthehem menjëherë.
Amelia POV
Kishte ardhur dita!Isha gati tashëm. Havieri do të paguante për gjithçka që kishte bere.
Duke ecur për në bodrum (aty ndodhej Havieri) kaloj pranë zyrës së Leos. Kthej kokën si padashje dhe pashe qe dera ishte e hapur. Brenda ishte kompjuteri me videokameren që më kishte treguar Leo. Jo, nuk doja ta shikoja përsëri! Pa prit pak një minutë. Diçka nuk shkonte. U afrova me shume dhe pashë se në videokamere nuk ishte Flavia, por dikush tjetër. Kalova në faqen tjetër dhe pashe foton e Flavias të lidhur në një karrige. Po si.....? Dhe videoja tjetër ishte ajo që me kishte treguar Leo. E pashë më vëmendje. Në të ishte Flavia në vendin e atij burrit, por dukej si e ngrirë. Flavia kurrë nuk do të reagonte ashtu......... PO SIGURISHT! Ata e kishin montazhuar.!Nuke besohej që isha treguar aq budallaqe. Me kishin mashtruar.!
Pra,kjo do të thotë se Flavia ishte gjallë?
Epo... Kishte vetëm një mënyrë për ta zbuluar. Fillova të kërkoj si e çmendur nëpër dhoma, derisa gjeta një të mbyllur. Nxora pistoletën dhe I rashë drynit. U hap. Epo gjithë ajo stërvitje ia kishte vlejtur fundja fundit. E hapa deren dhe gjeta Flavian e lidhur.
-Oh Amelia falë Zotit erdhe. Jam mpire e gjitha këtu. Edhe era njëherë! Qelbet
Unë isha hutuar
-Cke që me shikon ashtu?
Po me mbusheshin sytë me lot.
-Flavia. Je gjallë.
-Po, jam gjallë. Pse kisha vdekur?
-Histori e gjatë....
-Domethënë e gjete shoqen tende.
-Diego. Ti me mashtrove
-Po të mashtrova. Mesa duket se dinke mirë si funksionon mafia.
Pastaj me lidhen edhe mua
-Cojini në bodrum. Dua që edhe ato të shikojnë shfaqjen.
-Po shef.
Diego POV
-Ndryshim planesh! Erdhi radha jote.
-Me gjithë qejf.
Havier POV
Dëgjova hapa. Erdhën disa burra dhe sollën Flavian dhe Amelian. Oh jo Amelia! Sikur ta dinte Davidi.... I sollën pranë meje dhe u larguan.
-Oh Havier me vjen shume keq! - dëgjova Melian, unë e kam fajin
-Qetësohu Melia, nuk është faji yt
-Por ti do të vdesësh, - me tha mes lotëve
-Mos u shqetëso, gjithçka do të shkojë mirë.
Erdhi Diego
-Ndryshoi plani Havier. Behu gati të vdesësh.
-JEPI PRA! ME VRIT!
-Oh Jo! Nuk do të jem unë ai që do të të vrase... Por ajo.
Dhe dikush hyri brenda. Sytë mu errësuar, zemra me ndali. Nuk mund ta besoja. Ishte Klara.....

.................................

Çkemi ju aty.... Pra si ju duk kjo pjese
Super?
Kot fare?
Ashtu ashtu?
Mos harroni të lini komentet tuaja 😉
P.S. Edhe pak fare dhe ky libër mbaron..... Shpresoj tju pëlqejë

Se harrova.... Shpresoj që ju pëlqejnë shprehjet që vendos ne fillim te çdo kapitulli.Nese po atëherë kush ka Instagram të më bëjë follow në faqen time books_are_life___Nese jo prap se prap bëni follow faqes sime books_are_life___
Thanks for supporting 😉😉😉

Vetem nje karrem✔Where stories live. Discover now