Kapitulli 5

1.4K 64 55
                                    

David POV

"Dreqi ta haje te thashe se motres time nuk duhet ti preket nje fije floku dhe ti cfare ben shkon dergon nje nga njerezit e tu per ta frikesuar Havierin dhe per ta bere kete perdor motren time"

"He pra David une jam njeri qe i mbaj premtimet te thash qe motra jote nuk preket dhe e mbajta fjalen ajo eshte shendoshe e mire"

"Per ate zot Diego ajo mund te ishte vrare motren time lere jashte kesaj.Te pakten kete quaje si larje borxhi.Besoj nuk e ke harruar qe morra persiper nje vrasje qe e ke kryer ti.Tani Havieri me urren."

"Kjo ty nuk te prish pune.Urrejtja e tij nuk te hyn ne pune"

"Sigurisht qe me hyn ai mund te tentoje te lendoje motren time"

"E pse jemi ne ketu?Ne do ta mbrojme ate keshtu edhe prezantohem pak me motren tende"

"As mos guxo nese e ben nuk me plas fare nese je shefi im po ta fus plumbin direkt"

"Qetesohu qetesohu po beja thjesht shaka"tha me nje buzeqeshje djallezore.

Havier POV

Hapa syte ngadale.Drita e diellit po me verbonte.Shoh perreth dhe e gjej veten ne dhomen time.Po une cdua ketu?Ateher mu kujtua gjithcka.E dija se ne ate koh Amelia dilte nga universiteti dhe isha nisur per aty.Kur mberrij shoh nje nga larot e Diegos qe ia kishte vene thiken ne fyt Amelias.Epo ja dhe rasti ku duhet te bej heroin.Gjate perleshjes me te mbaj mend qe me goditi me thike dhe humba ndjenjat.Kthej koken nga ana tjeter dhe shoh Amelian ne nje karrige qe po flinte.Zot nuk duhet te jete fare rehat aty.U ngrita me kujdes dhe iu afrova asaj.

"Dulce zgjohu"

"Um..M le rehat Havier..Havier uh ca ndodhi"hapi syt dhe u cua direkt

"Qetesohu bukuroshe nuk nddhi asgje"

"Aha ne rregull meqe je mir un tani po shkoj"

"Prit prit ku mendon te shkosh?"

"Ne shtepi Flavia dhe Davidi do jene bere merak"

"Ah ai Davidi i mallkuar"thash me peshperime sa ajo nuk degjoi fare

"Mos mendo qe do ikesh kaq shpejt dhe mos mendo se nuk degjova cfare the dje per ate pergjigjen qe do me jepje"

"Pergjigje cfare pergjigje do te te kene bere veshet"

"Nuk calon gomari nga veshet dulce.Veshet i kisha ne rregull."

"Epo ca te te them une ti e paske degjuar po pra"

"Pra po tani jemi te dashur?"

"Ashtu i bie apo jo?"

"Pra me lejohet te te marr nje puthje"

"Jo nuk te lejohet se jam vone per shkoll ikaa"dhe u largua me vrap.Shkova pas saj dhe i thashe

"Me lejo te te coj une"

"Ne rregull dhe Havier te te them dicka?"

"Po cfare"

"Faleminderit"

"Per cfare bukuroshe?"

"Qe me ke shpetuar 3 her deri tani.Je heroi im dhe nuk di si te ta shperblej"

"Ndoshta me nje puthje?"

"Jam vone per shkolle ec tani"

Heh e nderroi temen.Pa merak dulce se do te te shijoj me vone dhe jo vetem nje puthje.Ehh ti nuk e di cfare te pret.Je kaq naive.

E cova ne universitet Amelian dhe tani isha drejtuar per te zyra.Morra telefonin dhe i rrashe Alonsos

"Alonso merre ate tradhetarin dhe coje te kati i nendheshem une po vij pas pak"

"Si urdheron Boss"

Shiko tani i mallkuar Diego se ca surprize do marresh

Shkova poshte te kati i nendheshem

"Pra ke paskemi ketu"

"Boss nuk kam faj ai me kercenonte me familjen time"

"Dhe ti shume mire mund te vije dhe te me thoje mua por mos u shqeteso do kesh nje vdekje te shpejte nuk do ndjesh asgje"

Sa u bera gati ta qelloja hapet dera me force

"Ketu behet feste dhe ju nuk me ftoni mosmirenjohes dhe me falni per deren po doja te hyja duke bere te fortin pra Havi a ta vras une he te lutem te lutem"

"Marcelo ti nuk do rritesh kurre dhe boll me thirre ashtu emri im eshte Havier sa per kete jo do e vras vete"

"Sa i keq behesh ndonjehere ti Havi"

"Marcelooo"

"Ne rregull ne rregull e mbylla"

"Sa per ty pa merak se do e mbaj video vrasjen tende dhe do te ta tregoj ty bashke me Satanin kur te te vizitoj ne ferr"

Sa mbarova se foluri e godita me dy plumba ne balle.Nuk me shijonte me nje.

"Alonso thirr Leon dhe merrni nje bombe futjani ne trup dhe dergojani si dhurate Diegos"

"Wow ti qenke i tmerrshem Havi..Havier doja te thoja"tha Marcelo me nje buzeqeshje shummm te pafajshme

"Nuk kam nerva te merrem me ty mu shporr qe ketu"

"Do iki dhe jo se me the ti po do shoh shfaqjen e Alonsos me Leon..adiós jefe(mirupafshim boss)"

Ehh ky femije do mbetet gjithe jeten.Nuk e kuptoj si e kam shok te ngushte nje njeri si ky.Me duhet idioti skam ca i bej.Eshte Bossi i dyte pas meje.

Ben Bowers as Leo Rening

Ben Bowers as Leo Rening

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Vetem nje karrem✔Where stories live. Discover now