Kapitulli 10

1.2K 65 13
                                    

Amelia POV

Isha ne dhome.Doja te dilja por dera ishte e kycur.Duhet te provoj ta hap.Morra nje karfice nga floket dhe po mundohesha te hapja deren.Pse nuk po funksionon ne filma gjithmone funksionon.Dhe bingoo dera u hap.Te pakten eshte vakt dreke dhe s paskam roje te dera.Tani duhet te gjej Flavian.Zot ketu ka shume dyer ku mund te jete ajo.

"Hejj ti ku po shkon"

"Dreqin pse duhet te vinin tani mbathja Amelia mbathja"

Po vrapoja neper korridor kur papritmas degjoj disa zera.Ky me duket si zeri i Flavias.Zeri po ndihej me shume.Kuptova se zeri vinte nga nje dhome me dere te zeze.

"Havier per ate zot me thuaj dreqin pse po e ben kete"

Havier Havieri qenka ketu ai do me shpetoje.Erdhi per mua.Hapa deren dhe ne ato momente te gjithe kthyen koken nga une me nje shikim te terrorizuar

"Cfare po ndodh ketu?Havier ti erdhe.Erdhe per mua"

U bera gati te shkoja te ai por Flavia me ndaloi

"Flavia cfare ke?Me ler.Eshte Havieri."

"Melia ti nuk di shume gjera"

Nuk vazhdoi me sepse u hap dera

"Boss na fal nuk mundem ta ndalonim"

"Ne rregull Leo mund te shkoni"

"Cfare do te thote kjo?Jo jo jo nuk ka mundesi.Me thuaj qe nuk eshte e vertete.Ti nuk ke fare lidhje me keto qe po ndodhin apo jo?Ti erdhe per te na shpetuar apo jo Havier?Pergjigju!"

"Melia qetesohu"tha Flavia

Nuk e kisha kuptuar qe kisha filluar te lotoja.Fshiva lotet dhe bertita:

"PERGJIGJU TA HAJE DREQI PERGJIGJU"

"Epo ti tani e morre vesh cfare te them une cdo gje eshte e vertete"

"Ti...ti po ben shaka.Po po po ben shaka.Ti nuk mund te ma besh kete pastaj ti je dashuria ime"

"Hahahha epo ky ishte qellimi im dulce"

"Pusho Havier pusho dreqin nuk e shikon qe po e lendon"

"Edhe Davidi e lendoi motren time madje me keq se kaq.Ku eshte ajo tani hee me thuaj ku eshte"

"Havier qetesohu vlla"

"C hyn Davidi ketu?Ai nuk te njeh fare ty te njeh vetem nga ato qe i ka treguar Amelia"

Po rrija e heshtur koka po me vinte verdalle.Shume kujtime po me vinin ne koke me Havierin.Paralajmerimi i Flavias qe te kisha kujdes me Havierin se mund te futesha ne rrezik.Ja ku jam tani e penduar se duhet ta kisha degjuar Flavian.Nuk mundem nuk duroj dot me

"Fla-"

Nuk e perfundova dot fjalen sepse e ndieva veten ne toke dhe me pas gjithcka erresire.

Flavia POV

Po bisedoja me Havierin kur degjova emrin tim te thirrej gati ne peshperime nga Amelia.Kthej koken dhe shoh Amelian ne toke.Zott i kishte rene te fiket.

"Amelia Amelia zemer permendu te lutem.Marcelo te lutem thirr nje doktor bej dicka te lutem"

Marcelo u be gati te nxirrte telefonin dhe te telefononte mjekun kur u degjua zeri i Havierit

"Mos guxo lere do zgjohet vet"

Nuk mund ta besoj qe e tha kete.Te pakten te kete pak meshire por mesa duket jo

"Me vjen keq por nuk te bindem dot ketu edhe pse mund te cenoje miqesine tone ose punen time vlla ti nuk je keshtu nuk te njoh me"

Marcelo telefonoi mjekun dhe ai erdhi shume shpejt duke e vizituar Melian.Ai tha qe i kishte rene te fiket nga stresi i shumte dhe pas disa oresh do zgjohej.Tani isha bashke me Marcelon te Melia.

"Marcelo?"

"Po"

"Faleminderit shume"

"Mos me falendero kushdo do kishte bere te njejten gje"

"Havieri jo"

"E di edhe une u acarova me te ai nuk eshte keshtu por le te themi qe hakmarrja e ka verbuar"

"Per cfare eshte kjo hakmarrje"

"Nuk mund te ta them tani per tani por dije qe kur ta marresh vesh ndoshta do ti japesh te drejte"

"Kjo nuk do te thote qe ai te luante me Melian ose te na rrembente"

"Ky ishte plani qe ne fillim por me beso kur te them qe une u pendova dhe i kerkova nje rruge tjeter qe nuk do lendonte asnje por ai eshte shume kokeforte dhe prandaj nuk hoqi dore nga plani"

"Ai aty permendi motren cfare ka ndodhur me te"

"Epo le te themi qe ishte shume e re kur iku nga kjo bote"

"Oh me vjen shume keq qe ajo ka vdekur por perseri ai nuk mund tia beje kete Melias"

"Ai i ka te gjitha ne dore une do mundohem ta bind qe tju lere te lira"

"Edhe njehere shume faleminderit nuk di si te ta shperblej Marcelo"

"Pa merak kotele se do e gjejm zgjidhjen edhe per kete punen e shperblimit"

"Cfar-"

Perpara se te mbaroja fjaline ai kishte ikur

"Marcelo i poshter eja ketu"

Ughh idiotiii





Vetem nje karrem✔Where stories live. Discover now