Kapitulli 27(End)

2K 66 113
                                    

Amelia POV

Ajo vajze qe hyri po me linte nje pershtypje te cuditshme. Nuk po kuptoja asgje derisa degjova Havierin te peshperiste me ze te vogel

"Klara"

Aty mu qartesuan te gjitha.Pra kjo ishte e famshmja Klara lufta e cila po behet vetem per kete.Po si ishte e mundur kjo....Klara...kishte vdekur...

Klara POV

Hyra brenda me nje vetebesim teper te madh.Havieri ishte ai qe me shkaterroi jeten dhe une tani do te hakmerrem per gjithcka qe beri

Flashback

Nuk e dija ku isha dija vetem qe dje ne mbremje isha me Havierin vellain tim ne club dhe po festonim ditelindjen time tani ne mengjes e gjej veten ne nje vend te pa njohur.Nuk mbaj mend asgje cfare kishte ndodhur.Papritur degjova disa hapa dhe dikush u shfaq.Nje burre i njohur per mua sepse e kisha hasur shpesh ne mbledhjet e Havierit.

-Cfare po ndodh?Cfare dua une ketu?

-Me vjen vertet keq per ty vogelushe

-Pse?Ku eshte Havieri?

-Me vjen keq qe te ka rene per pjese nje vella si ai.Qe shfrytezon motren e tij per biznes.

-Cdo te thuash me kete?

-Qe ai te shiti tek une per biznes.Ouu e thashe kaq hapur.Shpresoj mos te te kem lenduar shume.

End of flashback

Qe atehere vendosa qe do te hakmerrem ndaj te ashtuquajturit vellait tim

Amelia POV
Havieri dukej i tronditur.....shume i tronditur.Ndersa Klara,epo ne fytyren e saj nuk dalloje asnje emocion. Cfare po ndodhte valle. Ate heshtje te mistershme e prishi Havieri:
Klara.....moter....ti,ti je gjalle?
Po Havier,u degjua Diego,ajo eshte gjalle
-Klara,moterz,cfare po ndodh,me shpjego,cfare ben ti ketu!
-Eshte e thjeshte vellaçko. Dua te te vras ty...
Havieri tani dukej edhe me i tronditur se me pare. E cuditshme,kurre nuk e kisha pare Havierin aq te frikesuar.
-Çfa....Çfare?T..Ti do te me vrasesh. Por pse?
-Ta shpjegoj une. Sepse TE URREJ!
-Çfare te kam bere moter?Gjithmome jam kujdesur per ty..gjithmone te kam dashur dhe tani ti do te me vrasesh?
-Mbaji ato flale te embla per vete Havier. Ti sme ke dashur. Te pakten derisa me shite tek Djego!
SI MUNDE TE MA BEJE KETE!Ti e ke shkaterruar jeten time Havier. E ke shkaterruar jeten time me ate tenden si mafia....Çdo dite ka qene e tmerrshme..Te jam lutur ti lije keto gjera ...por jo...ti kurre....Une thjesht te urrej...te urrej....
Havier POV
Motra ime me urren.Ajo qe gjithmone kam dashur e mbrojtur me urren.Ne doren e saj ishte nje pistolete gati per ti dhene fund jetes sime te mjere. Kaq shume kam gabuar?
-Une kurre nuk do te te shisja ty Klara.Ti je e vetmja qe kam.Djego te ka genjyer.
-NUK ME INTERESON!Nuk me intereson nese ai ka genjyer..nuk me intereson. Une nuk mund te te duroj dot ty. TI DO TE VDESESH!
-MJAFT ME KAQ,-ishte Melia.(😎)
-A nuk e kupton Klara?Ai te do. Ai eshte vellai yt!
-Po ti kush na qenke qe me flet keshtu?
-E çrendesi ka kjo? Nuk mund ta besoj. Ti deshiron te vrasesh Havierin,vellain tend te vetem,familjen tende ?Edhe une e kam nje vella .... dhe kurren e kurres nuk do tia drejtoja armen atij!
Oh Zot....Amelia po fliste me kete siguri ? Edhe Klara dukej sikur.....po qante.....
-Ti nuk e di se çfare ka bere ai per ty!Duke ditur qe Davidi te vrau...
-Davidi.....?
-Po...Davidi. Vellai im.Duke ditur qe Davidi te vrau ai donte te me vriste MUA!DONTE TE MERRTE HAK!Vetem per ty...Ai ra ne nje depresion te thelle ,nuk e njihte me veten.Cdo nate...mbante foton tende prane krevatit.....
QEPE!-Ishte Djego.
Amelia pushoi,por lotet ne fytyren e Klares rridhnin njeri pas tjetrit.Motra ime e dashur,jeta ime...po qante.....Sa do te doja te kishim nje jete tjeter...me te lumtur.Pa mafia. Ajo ka te drejte.Un e kam fajin(😢).
-JEPI KLARA!Qelloje.Jepi fund!
Klara me drejtoi pistoleten.
-Do te me vrasesh moter . Jepi pra..Nuk dua te vuaj me....
Amelia POV
Pistoleta u shkrep. Nje trup ra ne toke. Por nuk ishte Havieri.Ishte Leo.
-TI MOJ SI GUXOVE,-Flet Djego duke e kapur Klaren per flokesh.DOJE TE ME VRISJE Ë?Fatmirsisht Leo me shpetoi jeten.DO TJU VRAS TE GJITHEVE TANI NE VEND!
Nxorri me te shpejte pistoleten. Erdhi fundi....mendova.
Por jo...Pistoleta u degjua serisht.Dhe serisht.Dhe Djego ra ne toke.Ktheva koken. Ishte Davdi,dhe Marcelo(😎)
Nuk u besoja syve. Shpetuam!
Na zgjidhen
-David,vella.dhe e perqafova.
-Si?
-Mora vesh qe te kapen Melia. Nuk mund ta luftoja Djegon i vetem dhe thirra Marcelon.Jam shume i lumtur qe je mire.
Marcelo POV
-Havi,vella.Me fal vella.Nuk duhet te te braktisja ....edhe pse ti vrave Flav...
-Hm....
Ktheva koken.Ishte Flavia.Ishte Gjalle?
-FLAVIA!
Iu afrova dhe e putha.
Havier POV
-Filluan perseri keta.
-Havier,vellai im,-ishte Klara,-nuk di cte them.Une...
-Nuk ka gje moterz....,-i them duke e perqafuar,-gjithçka do te shkoje mire.Tani qe Djego u mund do te heq dore nga mafia. Do te jemi te lumtur.
-Edhe une...nuk do te duroja dot nese do ti ndodhte gje Melias,-thote Davidi,-apo Klares.Klara nuk e ke idene sa i lumtur jam qe je gjalle.
Klara po skuqej.
Gjithçka po shkonte mire....
Pas nje jave
Amelia POV.
-Ku po me çon keshtu Havier?
-Surprize!
Me hapi syte. Ishim ne nje lulishte te kendshme prane bregut. Aty kishte shtruar nje darke romantike. Kishte edhe muzike.
-Oh Havier!Ti?Romantik?!
-Te lutem mos ma prish Melia dhe me lejo te te ftoj ne nje vallezim....
Ndersa kercenim ai dukej sikur u ul te lidhte kepucet por.....
Jo... nuk mund ta besoja.Ishte ulur ne gjunje.
-Amelia kemi kaluar gjithe keto gjera bashke dhe kohet e fundit kam kuptuar nje te vertete te rendesishme. Une jam çmendurisht i dashuruar pas teje Melia.
Dhe ndesa po nxirrte nje kuti
-A do te martohesh me mua Melia?
Hapi kutine.Ishte nje unaze.Nuk mund ta besoja.Po me dilnin lot nga syte...
-Po Havier Rodrigues. Pranoj...
Ai u cua ne kembe dhe u afrua drejt meje.Dielli po perendonte ndersa ai afrohej gjithnje e me shume derisa me ne fund buzet e tyre takuan njera tjetren
---------------The end--------------
Ky ishte dhe libri yne i magjishem.
Mafia
Romance
Humor
Sakrifice
Te gjitha ne nje
Shpresoj me gjithe zemer tju kete pelqyer dhe ta keni shijuar sado pak
Megjithate nuk me ben zemra te mos ju them ndonje detaj tjeter.
Pra...Amelia dhe Havieri martohen bashke...Dita me e bukur e jetes se tyre dhe natyrisht bejne edhe femije. Persa i perket Marcelos.Edhe ai i propozon Flavias(edhe pse kjo ne fillim thote jo😂)Ndersa Davidi ndahet me Sofian pasi kupton se kjo ishte kundra tij gjate gjithe kohes dhe fillon dhe del me Klaren. Havieri dhe Klara jane perseri te pandashem . Gjithashtu edhe Davidi me Melian. Epo çmund te them me shume se....FUND I LUMTUR
     Nese keni ndonje ide me shume per libra te tjere...mos hezitoni por na tregoni menjehere ne komente.
            JU DUA SHUME TE GJITHEVE😘😍

Sara ajo lart😂😂Doja tiu thoja dicka shum te rendesishme

Sara ajo lart😂😂Doja tiu thoja dicka shum te rendesishme

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A nuk eshte super ky Marcelo(Tyler Posey)😍😍
Nejse...do tiu thoja e ca gjera te tjera po jau tha Sara te gjitha.Ky ishte libri yne i pare dhe shpresoj tia kete vlejtur dhe shpresoj gjithashtu tiu kete pelqyer😘😘
Love y'all💙💙

Vetem nje karrem✔Where stories live. Discover now