Havier POV
"Vlla po ti the qe ajo ceshtje eshte mbyllur qe Davidi..."
"Kam dyshimet e mia"
"Epo cfare do bejme?"
"Kamerat e sigurise"
"Nuk punonin nuk kemi si ti shohim"
"Ai kishte harruar kameren te rruga do shohim ate"
"Ne rregull vlla"
Hapem rregjistrimet e kamerave dhe po shihnim.Ishte dikush qe doli.Dreqin ai eshte kujdesur qe te mos i duket fytyra.Prit cfare dreqin eshte kjo??
"Alonso zmadhoje ketu dhe ndaloje videon"
Dreqin eshte i njejti tatuazh epo kisha te drejte.Une nuk gaboj asnjehere.
"Hav vure re ndonje gje"
"Ndonje gje the hah une e gjeta kush eshte pa hapur mire ceshtjen.Kisha te drejte Davidi eshte vrasesi i motres time"
"Po Melia?"
"Nuk kam cfare bej me ate.Ajo mund ta mohoje sa here te doje por ne kemi prova dhe do vazhdojme me planin"
"Nuk te duket e cuditshme?"
"Cfare?"
"Ishte shume e lehte.Sikur personi qe ka bere vrasjen do qe faji ti bjere Davidit.Ti mund te jesh i sigurt Havier por une kam dyshime.Davidi nuk mund te jete kaq i pakujdesshem"
"Nuk ka rendesi.Provat e tregojne vete.Thuaji sherbyeseve te rregullojne vilen sepse kemi nje ballo per te bere"
"Ballon??"
"Po"
"Pra ke vendosur.Nuk te ndryshoj dot mendjen"
"Jo tani mund te shkoni"
Diego POV
Po rrija ne zyre kur me rra telefoni.Kur pashe kush po me telefononte nje nenqeshje me pershkoi buzet.
"Pra cfare te rejash ka?"
"Boss Havieri kishte dyshime per vrasjen e te motres"
"Dreqin"
"Mos u shqeteso Boss ai pa filmimet e kamerave"
"Dhe mendoi se eshte Davidi apo jo?"
"Po Boss dhe gjithashtu sot do bejne nje ballo.Nuk dija gje per kete ballo por duket sikur ai ka folur vetem me Alonson dhe Marcelon per kete.Nuk e di nese dyshon apo jo per mua por gjithsesi do perpiqem te zbuloj dicka"
"E di per ballon jemi te ftuar"
"Ne rregull Boss"
"Ik tani Leo dhe perpiqu mos biesh ne sy"
"Ne rregull Boss"
Pasi fola me Leon u hap dera
"Diego me kerkoje?"
"Po neser do shkojme te nje ballo"
"Ballo hah mos me bej te qesh cfare dua une ne nje ballo"
"Nuk eshte nje ballo dosido eshte ballo e pergatitur nga Havier Rodriguez"
"Cne Havieri me ballo"
"Nuk e di kete do e zbulojme neser kur te shkojme aty dhe gjithashtu kjo do te jete nje mundesi e mire per te shpetuar Amelian dhe shoqen e saj"
"Ke te drejte"
"Motra jote po te mbron edhe pse mori vesh qe ti je pjese e mafias"
"Pse e thua kete?"
"Ia kishte mbushur mendjen Havierit qe nuk je vrases"
"Motra ime me njeh shume mire dhe ka te drejte nuk jam vrases ti e di qe une merem vetem me trafikimin e droges"
"Gjithsesi atij nuk i ishte mbushur mendja"
"Po ti nga i di keto"
"Heh kam menyrat e mia"thashe me nje nenqeshje
______________________________________Tani doja tiu thoja shume faleminderit per 1K.Flm per votat and comments💙💙
Shum flm edhe njehere
YOU ARE READING
Vetem nje karrem✔
Romance-Te betohem nuk eshte faji im-tha ajo mes ngasherimave. Ai qe e kishte vendosur thiken ne qafen e saj ia ktheu: -Nuk eshte faji yt?Po sigurisht qe nuk eshte. -Atehere pse po me mban ketu?Pse po ma ben kete? -Sepse je KARREMI IM Cover made by:books_a...