Készülődés és a koncert

151 11 1
                                    

Vivien szemszöge


Sziasztok Vivien Karten vagyok a külsőmet tudjátok. Épp most keltem úgy, hogy úgy nézek ki mint a mostott rongy. Na de miért is készülődnék? Hát mert este a nővéremmel, a párjával és a barátaimmal Bvb koncertre megyünk. Igen sikerült rá vennem őket hogy jöjjenek el velem.

Pár órával később.

    -Húgi halajd már el késünk, és neked lesz rossz.-igen ez a nővérem volt Flóra, imádom őt nagyon.
   -Jó jó megyek már nyugi- kiabáltam le az emeletről neki.
Egy Bvb-s pólót vettem fel és egy fekete szaggatott nadrágot. A nagrágomra csatoltam a láncom és mentem le az emeletről mikor a drága haverom Attila rontott be az ajtón.
   -Szevasztok parasztok megjöttem- mondta röhögve és folytatta - hol van hófehérke? Menni kéne már nem?- kérdezte de éppen akkor értem le.
  - Szevasz te paraszt kopogni lixus?- kérdeztem röhögve és megöleltem
  - Na ki ölelkeztétek magatokat akkor már csak Katit várjuk - mondta Marci a nővérem párja.
  - Ja ja, de merre van már az az idióta?- kérdezte Ati (Attila csak na xd) és akkor szólalt meg a csengő. Mentem ki nyitni mert gondoltam hogy barátnőm jött végre meg. Csalódtam a pizza futár volt?            .    -Ömm jó estét miben segithetek- kérdeztem a futárt, de mire váladzolt volna Marci arrébb seggelt és átvette a pizzát.
    -Miért rendeltél pizzát?- kérdeztem de nem válaszolt mert már ette is...
Kissé el bambultam mert arra lettem figyelmes, hogy Ati meg Marci egy szelet pizzán veszekednek. Ezen jót nevettem, oda mentem el vettem az utolsó szeletet, és meg ettem.

Megint csengettek, mentem ki nyitni és barátnőm a nyakamba ugrott.
Már úton voltunk hála az égnek.
Oda értünk a koncert helyszínére, át mentünk a kapunk felmutattunk a jegyeinket, amik az első sorba szóltak.
Már csak 5 perc van a kezdésig, kőrbe néztem és rangeteg rajongó jött el.
A banda bevonúl de Andyt nem látom ez fura mindenki elfoglalga a helyét, meghallom hirtelen Andy hangját és besétál.
     -Köszöntök itt mindenkit, remélem örültök, hogy most sikerült időben kezdeni - mondta nevetve, olyan édesen nevet aaa drága anti krisztusom- nos akkor kezdünk is bele- ordította el a végét és fel csendültek a gitárok és a dob, elsőnek a The Legacy-t játszották. Élőben sokkal jobbak mint a felvételeken.

2 órával késöbb

Vége a koncertnek most éppen hátul vagyunk, hogy találkozzunk velük. Olyan érdekes, hogy 10 éve énekel már Andy de semmi nem látszik rajta olyan mintha nem öregedne.
Végre mi vagyunk soron éppen bementünk hozzájuk mikor Andy oda jött és....

Demon HercegWhere stories live. Discover now