Szomorúság, bűntudat

72 5 5
                                    

  -Az udvaron de menny ki lécci-könyörögtem neki.

Nagyon hangos sikítást hallotam kintről, mert a drága nővérem nem hallgatott rám. Kiszaladtam hozzá, hogy menézzem de ahogy kiléptem a nővérem a földön feküdt ájultan. Andyre néztem aki csurom vér volt mindenhol ami megijesztett nagyon. Nem érdekelt a félelem oda siettem nővéremhez és ébresztgettem de semmi nem történt. Nagyon megijedtem emiatt beszaladtam a házba és hívtam mentőt mert nem volt más ötletem. Elmondtam a címet és hogy mi történt, persze azt nem hogy egy démon van az udvarban csurom véresen és emiatt ájult el.

10 perc után kiért a mentő és megnézték a nővérem. Hála az égnek nem kellet beszállítani így az ágyában pihent. Azt hiszem ha felébred el kell mondanom mindent.

3 órája hogy itt voltak a mentősök azóta is alszik a nővérem. Andy na igen ő nem volt hajlandó elmenni innen. Így mondotam neki hogy fürödjön le de cuccot nem tudok adni neki. A konyhában ténykedtem mikor a zárt ismétlen ZÁRT ajtó bevágodott és egy fehért pulcsit láttam ami felrohan az emeletre. Tudtam hogy Jeff volt az és, hogy Andynek hozott ruhát. Felordítottam annak a baromnak:
    - Jeff baszd meg gyere ide most azonnal!- kiosztom hogy betörte az ajtónkat.
     - Miben segíthetek kisasszony? - kérdete de vérzett a szája és vörösen itzzot az arca egy foltban.
      -Jó ég mi lett veled? Ülj le segítek- üitattem a pulthoz és tisztítottam az arcát a sok vértől.
       - Hát tudod nem végeztem jól a munkám ezért állba vágott Andy-kezdett röhögni és erre jobban vérzett a szája. Karon csaptam hogy ájjon le de leszarta nagy ívről. Felkiáltottam Andynek hogy jöjjön le emberi alakban. Mikor leért a lépcsőn én olyan szinten zavatba jöttem attól, hogy egy szál boxerben sétált be a konyhába. Andy nevetni kezdett az arcomon nagyon. Mire észbe kaptam Jeff már elment és az ajtót is megcsinálta valaki.

   - Andy vegyél fel egy nadrágot legalább!- szóltam neki de mintha meg se hallota volna oda jött hozzám és megölelet. Értitek ANDY FAKING BIERSACK egy szál alsóban! Bele vörösödtem teljesen.
     - Ugyan miért hisz úgy is fogsz még enélkül is látni- mondta perverz vugyorral a száján és még jobban elvörösödtem. Egy paradicsom megirigyelné a színem. - Figyelj hercegnő ömm bocsánatot szeretnék kérni ami kint történt, és azért is mert a nővéred elájult.De remélem hogy nem félsz tőlem mert abba bele pusztulnék- mondta és a szemében láttam a szomorúságot és bűntudatot.
     - Andy én úgy gondolom, hogy te meh én....
    

Ne haragudjatok de nem volt semmi amit írhattam volt bocsánat. De remélem most ennyi is elég de próbálkozom tovább.

Demon Hercegحيث تعيش القصص. اكتشف الآن