-Hát tudod engem azért küldtek, hogy elvigyelek de nem foglak elvinni nyugi- monda nyugodtan, de engem zavart az, hogy nem tudtam hogy ezt hogy értheti, el akartak vele vitetni de ki? És miért? Ezek a gondolatok voltak a fejemben hisz ez fura de rá kérdezek.
-Ömm Jeff ki akarta hogy elvigyél? És miért?- kérdeztem hát ha válaszolna rá bár nem tudom.
-Maga a Démon herceg akarta, hogy elvigyelek hozzá- tök nyugodtan mondta én meg nem értettem hogy mi van hisz ez azért fura. Ki az a Démon herceg? És miért akar engem látni?
-Ki az a Démon herceg? És miért akar látni?
-Ezt én nem mondhatom el, hogy ki ő de annyit igen hogy már találkoztál vele- mondta egyértelműen de akkor sem értettem mert na csak úgy elrabolni valakit..
- Hát rendben de ha nem akarsz elvinni hozzá és ő ezt kérte/parancsolt akkor mit mondasz neki?- kérdeztem meg tőle hisz valami büntetést biztos kap.
-Csak meg büntet de neki kéne eljönni az jobb lenne mint hogy én elrabollak és megutáld őt- kedvesen beszélt hozzám ahoz képest ami történt nem rég.
Jeff el ment de azt mondta néha eljön meglátogatni (hát ok xd). Segített feltakarítani a vért ami miatta lett, és a hullával nem tudom mit csinált csak azt mondta "a többi közé teszem" ami eléggé érdekes.Elvileg meg mondja a Démon hercegnek, hogy ő jöjjön el hozzám és ne őt(Jeffet) küldözgesse el értem.
2 nappal később
Eddig senki sem jelent meg itt Jeff sem jött el mióta ide küldék.Annyi történt ami elég nagy dolog és szomorú is, hogy a nővére és a párja szakítottak mert az uraság más lányok után futott...
Nagyon sajnálom hogy ez lett de lehet hogy így jobb lesz a nővéremnek.Áhh igen éppen munkába tartok. Na ezt nem tudjátok még de tetováló ként dolgozom egy szalonban ami fura mert egy tetoválásom sincs na de ez mindegy csak elmondtam.
Pár órával később
Épp egy tetoválást varrok mikor be jön egy fehér pulvsis fickó. Hát nem gondoltam, hogy Jeff jön ilyen világossal ki és de igen ő volt az.
-Szia Vivi öm beszélhetünk?- kérdezte úgy hogy a kapucni sötétjéből a szemét sem lehetett látni.
-Öm szia persze beszélhetünk csak 5 percet várj- mondtam neki.
-Persze hogy várok
-Nya itt vagyok miről szeretnél beszélni?-kérdeztem tőle boldogan bár én sem tudom miért voltam boldog.
-Arról lenne szó hogy a Démon herceg meglátogatna téged-mondta nyugodtan, én pedig egy kissé meg lepődtem ezen.
-Ömm értem és mikor?hol?
-Ma miután végeztél és a házatokban
-Hogy mi vaan?
-Jól hallottad
-De miért ma? És miért nálunk?
-Mert nem akar nagy feltűnést kelteni azért akar a ti házatokban talákozni.
-Hát rendben de te is ott leszel?
-Nem én nem leszek ott csak ti ketten lesztek ott és szerintem mire haza érsz már ott lesz-mondta és egy szó nélkül kisétált a boltból egyedül hagyva a gondolataimmal...Pár órával később
Haza felé tartok a melóból és félek hogy már ott van az a valaki akit várok bár én sem tudom hogy ki az és, hogy hogyan nézhet ki.
Kinyitom az ajtót mikor a fehér kanapén meglátlak egy fekete foltot és rájövök, hogy ki is az a kanapén.
A kanapén nem más mint....
YOU ARE READING
Demon Herceg
FanfictionTalálozás és lehet szerelem a demon herceggel. De ki lehet a demon herceg? A történetben kiderül.