...köszöntünk el egymástól amikor meg akart csókolni.
Én pedig...Én pedig engedtem neki, nem csókoltam vissza de engedtem neki.
Valami zajra lettem figyelmes ezáltal el toltam magamtól. Valami fehér kapucnis srácot láttam, aki egy fa mögül figyelt minket.
-Ömm Benji valaki fogyel minket- mutattam a háta mögé de nem ilyedt meg az a valaki sött közelebb jött.
- Szerintem mennyünk be egy kicsit hát ha el megy inenn- bólintottam és be bentünk és be zártam az ajtót.
-Ki a fene lehet oda kint az a srác?- kérdeztem tőle ilyedten rá jöttem, hogy a nővérem nincs itthon hát ez nagyon jó.
-Nem tudom de remélhetőleg el megy inenn- mondta idegesen ő is
-Nem lehet, hogy csak meg akar valaki viccelni vagy valami fotós vagy nem tudom- kezdtem kicsit pánikolni, oda ment az ablakoz meg nézni ott van-e még.
-A ROHADT ÉLETBE!!!!- ordította el magát mire én meg ugrottam.
-Mi a baj? -kérdeztem idegesen tőle
- Az basszus, hogy elhúztam a függönyt és itt ált az ablak előtt- mondta idegesen ls fel alá járkált a nappaliban.1 órával később
Mi még mindig itt vagyunk a nappaliban és félünk, hogy mi lesz most.
Hírtelen fentről egy csapódást hallottunk, nagyon meg ilyedtünk nem tudtuk ki lehet az. Beszaladtunk a konyhába és ki kaptam egy kést a tartóból ha szükség lenne rá.
- Ki a fene lehet oda fent?- kérdezte Benji halkan.
-Nem tudom de remélem nem lesz baj- mondtam én is halkan mire észre vettük, hogy valaki jön le a lépcsőn.
Eléggé meg ilyedtünk de nem tudtunk hová bújni.
-Merreeee vagytooook?- hallottunk ezt a mély férfi hangot mire még jobban meg ilyedtünk- nem foglak titeket bántani vagyis csak a lányt nem-mondta és láttunk hogy a nappaliban van.
-Nyaaa ugyaaaan csak játszani akarok...- mondta de nem tudta be fejezni mert le lökött egy tálat Benji- áááá szóval a konyhában vagytok.Hallottuk a lépteit ahogy jön be a konyhába. Mi a konyha pult mögött voltunk, hallottunk merre megy, és mi az ellentétes irányba kezdtünk el kúszni de akkor nem hallotunk tovább a lépteket.
Nem kellett volna de felnéztem és meg láttam, hogy a konyhapult tetején áll és néz minket a nagy vigyorral az arcán.
-Oo na végre meg vagytoook- mondta eléggé érdekesen de megláttam, hogy nem pislog vagy is nem tud mert nincs szemhéjja, az arca hófehér és korom fekete haja az arcába lógott, a szája a szája pedig fel volt vágva két oldalt, hogy vigyorogjon.
-Mit akarsz tőlünk?- kérdeztem tőle félve.
-Hümm mondtam már, hogy játszani akarok de csak VELED- mondta a végét orditva és elnevette magát.
-Hagyd őt békén! - orditotta el magát Benji és közben fel ugrott a földről.
-Ajjjjj veled csak a baj van ehh- mondta de reagálni már nem tudott Benji mert leszúrta, mindenhol vér volt én fel pattantam és elkezdtem futni a kijárat felé.
Ami hülyeség volt mert ő gyorsabb volt nállam.
-Hová hová csajszi?- kérdezte őrült vigyorral az arcán
-Ki vagy te?- kérdeztem tőle félve azt tudtam csak, hogy egy GYILKOS.
-Én Jeff vagyok és téged, hogy hívnak csajszi?- kérdezte már normálisabban.
-Hát ömm Vivien a nevem- mondtam még mindig féle hisz most ölte meg Benjit.
-Nagyon aranyos neved van ám- mondta kacéran(?) ez fura nekem nagyon.
-Ömm köszönöm- válaszoltam félénken. Csak nevetett egyet ezen és el tette a kést a zsebébe.
-Na de kedves Vivi tudod, hogy pontosan miért jöttel el? És nem nem azért, hogy megerőszakoljalak-kérdezte tőlem nyugodtan.
-Nem nem tudom miért jöttél- mondtam már én is valamivel nyugodtabban.
-Hát tudod engem.....
STAI LEGGENDO
Demon Herceg
FanfictionTalálozás és lehet szerelem a demon herceggel. De ki lehet a demon herceg? A történetben kiderül.