A randi és valaki akire nem számitottam

108 7 0
                                    

    Vivien szemszöge:

Napok teltek el mióta a koncerten voltunk és, hogy Benjinek meg adtam a számom. Azóta nem keresett, de szerintem nem is fog hisz minek is keresne.

Ezekkel a gondolatokkal mentem a fürdőbe. Miután végeztem a teendőimmel a szobámba mentem valami értelmes cuccot keresni. Végül egy BFMV-s pólót és egy fekete nadrágot váladztottam.

Éppen hogy felöltöztem megcsörrent a telefonom. Ismeretlen szám hívott. Nem szeretem fel venni de most valahogy még is fel vettem.

      -Igen tessék- szóltam bele a telefonba, és meg hallottam azt az ismerős hangot.
      -Szia Vivi én vagyok Benji csak azt akartam kérdezni, hogy este rá érsz-e? - kérdezte és én ledöbbenten meredtem magam elé mert meg lepett amit mondott hisz nem gondoltam, hogy keresni fog tényleg.
       -Ömm persze rá érek - mondtam zavartan, hallottam hogy kuncog a telefonba ami megmosolyogtatott engem is.- most miért nevetsz rajtam?- kérdezrem már én is nevetve tőle.
        -Hát tudod muszáj volt- mondta még mindig nevetve- na de este 8-ra jó ha megyek érted? Meg ömm a címed meg adnád?- kérdezte amin nevetnem kellet megint.
         -Hát nem is tudom azért, hogy utána zaklass? - kérdeztem nevetve - de igen este 8 jó lesz- miután meg beszéltük és meg adtam a címem letettük a telefon, abban a lendületben dőltem hátra az ágyamra és ölelgettem a párnám.

Lementem a konyhába és a nővéremmel találtam szemben magam.
        -Mi ez a nagy vigyor az arcodom húgi?- kérdezte és akkor jöttem rá, hogy egy órája csak vigyorgok.
        -Hát tudod Benji el hívott randira és este 8-ra jön majd értem- mondtam neki boldogam mire ő nevettet egyet- mi olyan vicces?- kérdeztem értetlenül tőle.

        -Hát tudod húgom már fél hét van- mondta nevetve mire én megugrottam és rohantam a szobámba.
Nagyon remélem, hogy ez az idióta nem valami étterembe visz mert fejbe vágom akkor. Egy az hogy nem szeretem az éttermeket kettő meg, hogy nincs is semmi olyan cuccom amit fel vehetnék ilyen helyre.

Ezekkel a gondolatokkal néztem át a szekrényem és úgy döntöttem, hogy egy Asking-os pólót veszek fel egy szaggatott farmerrel. Kb mire kész lettem mindennel háromnegyed nyolc volt.

Le mentem a konyhába és úgy döntöttem megiszok egy Hell-t. Mire végeztem vele meghallottam, hogy csengettek ez csak ő lehet. Ordítottam nővéremnek egy "elmentemhez" hasonló dolgot és ki nyitottam az ajtót.
         -Sziaaaa- köszönt Benji és megölelt.
         -Szia-köszöntem én is és vissza öleltem.
         -Mehetünk? - kérdezte mire bólintottam egyet és be csuktam az ajtót magam mögött.
         -Ömm és hová megyünk? - kérdeztem tőle már a kocsiban ülve.
         -Egy kajáldába megyünk ha az jó- mondta zavartan amin nevettem egyet.
         -Persze hogy jó - mondtam neki mire ő is nevetni kezdett.

1 órával később

Már a kocsiban ülünk és haza felé megyünk vagy is haza visz. Na mindegy leparkol és száltunk ki a kocsiból, már a ajtóban álltunk és köszöntünk el egymástól mikor megakart csókolni.
Én pedig...
   

Demon HercegWhere stories live. Discover now