Andy szemszöge:
Az öcsém ment kinyitni az ajtót, és megláttam a gyönyörű fehér haját. Mögötte egy zöld hajú punk csajszit láttam, fogta az egyik srác kezét biztos, hogy egy pár eléggé aranyosak együtt.
A hátunk mögött egy goht lány volt, nem volt szimpi a lány de a stillje az tetszett.
Leghátul egy srác jött, szőke haja volt, jól nézettki de a fehér hajú emo lány nagyon aranyos volt.
-Andyyyy- sikította a csajszi, nagyon aranyos de össze kevert az öcsémmel, Benjivel hát igen hasonlítunk eléggé.
-Csajszi ezt egy kicsit elnézted, én nem Andy vagyok én az ötcse vagyok Benji- mondta tök nyugodtan, hát igen ebben kevésbé hasonlítunk.
-Itt vagyok csajszi hátul a kanapén- mondtam és az öcsém mellett elnézett, mert alacsony lány de nagyon édes.
- Hé Andy nyugi mert a végén meg eszed a szemeddel szegényt- mondta nevetve CC.
-CC basszus lebuktattad szegényt ennye- nevette el magát Jace.Erre mindenki nevettet kivéve ő, teljesen elpirult olyan volt mint egy cuki eper.10 perccel később
- Na és hogy is hívnak téged?- kérdeztem a még mindig pirult lányt
-Viviennek hívnak- mondta halkan de érthetően. Aranyos hangja van. Itt ül mellettem a kanapén. Az öcsémnek nagxon tetszett ami engem ekéggé zavart. Hisz az öcsémről lehet tudni hogy eléggé nagy nőcsábász.20 perccel később
Benji szemszöge:
Kezdtünk elköszönni tőlük és hát én elakartam hívni Vivit egy randira rá is veszem magam.
- Ömm Vivi beszélhetnénk négyszemközt?- kérdeztem tőle a tarkómat vakarva.
- Hát ömm persze beszélhetünk- mondta zavartan, olyan kis aranyos.Arrébb mentünk a többiektől hogy ne hallják meg, hogy mit beszélünk.
-Mit szeretnél mondani Benji?- kérdezte tőlem aranyosan.
- Hát tudod arra gondoltam, hogy lenne-e kedved eljönni velem valahová?- kérdeztem tőle. Eléggé zavarban volt ő is meg én is.
- Hát nem tudom lehet elmegyek veled- mondta de láttam rajta, hogy még jobban zavarban van- megadom a számom rendben?
-Rendben
- Ha ide adod a telód akkor bele írom- oda adtam a telóm és bele írta a számát- Rendben majd beszélünk és most megyek szia- köszönt el és oda ment a barátaihoz.1 órával később
Andy ide jött hozzám nem tudom mit akarhat.
-Öcsi ömm mit beszéltél Viviel?- kérdezte zavartan.
- Ja csak elhívtam randizni és meg adta a teló számát majd felhivom- mondtam neki büszén, de láttam rajta, hogy nem tetszik neki.
- Ja oki- mondta és már el is akart menni de meg állítottam.
- Andy mi a baj?- kérdzetem tőle bár lehet nem fog válaszolni ki tudja.
- Semmi csak kérdztem ennyi- ezt olyan furán és szomorúan mondta.Ja igrn ti engem még neki is ismertek he heee. Benjamin Black vagyok, Andy ötcse igaz csak 2 perccel született korábban de hát igen ő a bátyám. Ikrek vagyunk és ezáltam mimdig azt hiszik én vagyok Andy, pedig más a hajunk is.
Bocsi a helyes írás miatt ha van benne😅😅
YOU ARE READING
Demon Herceg
FanfictionTalálozás és lehet szerelem a demon herceggel. De ki lehet a demon herceg? A történetben kiderül.