Mikor kiértem azt láttam, hogy Andy a másik ember fejét éppen le akarja harapni amitől eléggé meg is rémitett.
-Andy mit csinálsz?- ordítottam neki mire a műveletet félbe szakította és rám nézett. Szikrákat szótak a szemei, és vér folyót a szájából.
-Én csak téged védelek hercegnő- mondta olyan hangon mint mikor elsőnek megszólalt ebben a formályában, csak most harag halasztódott a hangjában.
-Mi az, hogy hercegnő?- értetlenkedtem egy sort.
-Az b@szd meg, hogy párjának választott ez a nyomorult féreg hercegecske- mondta a földön fekvő démon gunnyal és haraggal a hangjában.
-Miért engem választottál párodnak vagy mi van?-Nem tudom, de te lettél az akivel az életem le kell élnem és én ezt nem sajnálom.- mondta úgy Andy, hogy a szemembe nézett, de eközben fogta a másik démont is aki Benji volt mint kiderült.
-Ha ha persze nem tudod mi aha- gúnyolódott a másik démon mire Andy nemes egyszerűséggel le harapta a fejét.
Erre a mozdulatára egyből be rohantam a házba és próbáltam bezárni minden ajtót ablakot.Drága nővérem most ér haza, nem tudom mi legyen.
-Szia húgi megjöttem a melóból- köszön kedvesen, erre persze mint egy vadállat berántom és bezáron az ajtót mögötte.
-Mi van veled meg bolondultál? Mi van?- el kéne hogy mondjam neki mi van kint de nem merem mert tudom, hogy ki fog menni.
-Hát tudod kint van Andy és nem szeretném látni most ebben az állapotában.- próbáltam színészkedni ami láthatólag nem sikerül.
-Aha ja és meg nem létezem. Hol van?
-Az udvaron de ne menny ki lécci- könyörögtem neki.Ne haragudjatok de alig van időm de próbálkozom. A rövid részért bocsi ennyit tudtam ki facsarni magamból most. 😞😞😞😞😞
YOU ARE READING
Demon Herceg
FanfictionTalálozás és lehet szerelem a demon herceggel. De ki lehet a demon herceg? A történetben kiderül.