|2|

289 64 33
                                    

Πάλι στην καφετέρια με το ίδιο ρόφημα πάλι. Θα πάθω τίποτα που πίνω τόσο πολύ σοκολατα; Αφού είναι ωραια. Καλά δεν πειράζει.

Σήμερα η καφετέρια είχε πολύ κόσμο. Καιρο εχει να γεμισει τοσο πιλυ. Το καλό ήταν πως υπήρχε ένα τραπέζι για να κάτσω.

Αφου εκατσα, αφησα το περιοδικο που πηρα μαζι μου πανω στο τραπεζι. Έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη και κοιτούσα διάφορες δημοσιεύσεις και βίντεο. Τραβηξα και εγώ μια φωτογραφία από την σοκολάτα που έπινα και την έκανα post.

Σήμερα πάλι κάνει κρύο. Πότε θα βγάλει μια μέρα ηλιο; Όλο συννεφιά έχει και δεν μου αρέσει καθόλου αυτός ο καιρός. Θα μου πεις είναι χειμώνας αλλα και πάλι.

Κάποιος άνοιξε την πόρτα του μαγαζιού και μπήκε όλο το κρύο. Κλείστε την αμέσως! Γύρισα το κεφάλι μου για να δω το άτομο που έμπαινε μέσα.

Ήταν ένας άντρας νομίζω λίγο πιο κοντός από εμενα, με μαύρα μαλλιά και τα μάτια του έμοιαζαν σαν γάτας. Κοίταξε προς το μέρος μου και αμέσως γύρισα το βλεμμα μου αμεσως αλλού.

Πέρασε απο δίπλα μου και κοιτουσε τον χώρο. Λογικά προσπαθούσε να βρει και αυτός τραπέζι. Πήρε μια έκφραση απελπισίας και εξισε το κεφάλι του.

Γυρισε το κεφάλι του και κοίταξε το τραπέζι μου. Εγώ έκανα πως δεν τον ειδα και κοιτούσα το περιοδικό που είχα πάρει μαζί μου. Ερχόταν προς το μέρος μου. Όταν έφτασε, στάθηκε εκεί ακινητος. Κούνησε το χέρι του για να μου δείξει πως με χαιρετά. Τον χαιρέτησα και εγώ.

"Μπορώ να κάτσω μαζί σου;"

Πώς ξέρει ότι μιλώ στην νοηματική γλωσσα; Μήπως... Μήπως έχει και αυτός πρόβλημα;

"Ναι. Κάτσε."

"Ευχαριστώ πολύ."

Τράβηξε την καρέκλα και εκατσε στο τραπέζι μαζί μου

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Τράβηξε την καρέκλα και εκατσε στο τραπέζι μαζί μου.

"Συγγνωμη που θα φανω αδιακριτος αλλά γιατί μιλάς στη νοηματικη;" τον ρώτησα.

Sign Language | 윤석Where stories live. Discover now