Η βραδυά είχε περάσει ευχάριστα παρέα με τον Yoongi. Τελικά, είναι ακόμη πιο αστείο άτομο από ότι περιμενα.
Σήμερα δεν μπορούσαμε να συναντηθούμε στην καφετέρια διότι είχε να κάνει κάποιες δουλειές όπως μου είχε πει.
Δεν πειράζει. Αυτό μου δίνει ευκαιρία να τελειώσω την ζωγραφιά μου. Πάλι καλά χθες δεν την ειδε. Δεν ήθελα να την δει ακόμη.
Αυτη η ζωγραφια είναι μια ωραία στιγμή για εμένα. Η μια απο τις πιο αγαπημένες και σημαντικές μου. Κάποια στιγμή μάλλον θα την δωρησω στον Yoongi.
Ζωγράφιζα με μεγάλη προσήλωση. Σχεδίαζα την κάθε λεπτομέρεια με μεγάλη ευχαρίστηση.
Κοίταξα το ρολόι. 17:32. Έχει περάσει πάρα πολύ ώρα. Ας την αφήσω για σήμερα.
Σκέφτηκα πως θα ήταν καλή ιδέα να έβγαινα για μια βόλτα εξω. Τώρα που είναι και χειμώνας νυχτώνει πολύ νωρίς. Οπότε θα είναι ωραια.
Ντύθηκα στα ζεστά διότι ήδη είμαστε στα μέσα του χειμώνα και την έχει την ψύχρα του.
Πήρα κλειδιά, κινητό και βγήκα από την πολυκατοικία. Τελικά έχω δίκιο. Κάνει κρύο.
Έβαλα τα χέρια μου μέσα στις τσέπες και τοποθετησα καλύτερα το σκουφι και το κασκόλ.
Περπατούσα στους γεμάτους δρόμους της Σεούλ. Γύρω μου υπήρχαν μικρά παιδιά, ενήλικες και γέροι. Όλοι τους φαίνονται χαρούμενοι. Όλοι τους έχουν κάποιον από δίπλα τους. Ενώ εγώ μόνος.
Νιώθω λίγο άσχημα που δεν είμαι με κάποιον να τον αποκαλώ το αγόρι μου. Να επισκέπτομαι κάποιον να τους λέω "Να σας γνωρίσω το αγόρι μου." Θα είναι ωραίο. Κάποια στιγμή θα συμβεί και σε εμένα. Εύχομαι να είναι με το σωστό άτομο.Τουλάχιστον έχω τον Yoongi. Η παρέα του είναι ωραια. Νιώθω άνετα δίπλα του και μπορώ να του λέω ότι νιώθω.
Είναι λίγο πιο κοντός από εμένα και αυτόν τον κάνει να είναι ακόμη πιο γλυκούλης. Όταν είναι αφηρημένος για μερικά λεπτά, σχηματίζει κάπως τα χείλη του που σε κάνουν να τα ακουμπήσεις. Τα χέρια του είναι μεγάλα και τα δικά μου κρύβονται λίγο μέσα στη χούφτα του. Αυτό το συνειδοποιησα χθες όταν μου έπιασε το χέρι για να πάμε σπίτι μου. Μπορεί να μην μιλάει αλλα μέσα από τη νοηματική νιώθω λες και μιλάμε κανονικά. Όπως όλοι οι άνθρωποι.
CITEȘTI
Sign Language | 윤석
FanfictionCompleted Εκείνος δεν μπορεί να ακούσει. Ο άλλος δεν μπορεί να μιλήσει. Το μόνο μέσο με το οποίο μπορούν να συνεννοηθούν είναι η νοηματική γλώσσα. Μέσα από την φιλία που δημιουργούν, ο Yoongi δείχνει στον Hoseok τον κόσμο και την κοινωνία με διαφορε...