Omzumdaki eli farkettiğimde içim rahatlamıştı. Başım yavaş yavaş düşüyordu. Ali de elini omzuma koyup kafamı omzuna yaslamıştı.
Şu Mete den sonra her şeyden korkuyorum. Her şey olabilir.
Sabah olmuş öylece uyuyakalmışız.
Y: Aliii ölüyorum yüksek topuktan dolayı eyfelle aynı boya geldim ya ne zormuş bu topuklu ayakkabı.
A: Aa ama sevgilim olmaz bugün bizim nişanımız 2 hafta sonra evleniyoruz Yaprak o gün de topuklu giyeceksin aşkım.
Y: Ali sen beni öldürmek mi istiyorsun ya.
Ben direk eve geçtim. Çeteyle buluşacaktık.
Alilere geçecektik. Bugün çok iş vardı. Biraz bizimkilerle takılınca davetiye bastırmak için davetiyeciye gidecektik. Bizimkilerin yanına geçtik.
G: Başkan ya nasıl gidiyor düğün falan.
O: Aynen bacımsu düğün falan ektin bizi iyice ha.
Y: Abi iyi misiniz ya daha dün nişandaydık.
A: Ya abi bi durun ya düğün geliyor kafamız çok kalabalık davetiye bakmaya gideceğiz birlikte germeyin bizi.
O: Abi size bir şey diycem. Biz Gökhan la evleniyoruz abi adam evde kaldı kurudu ya ben de kurudum en mantıklısı bu.
G: Oğuz bi siktir git ya ne yaşıyon.
O: Oğlum Aliyle Yaprak evleniyor depresyona girdin. En mantıklısı bu aşkımm.
Y: Ay Oğuz harbi bi sus eşek kadar oldun hala pislik yapıyosun.
(Biliyorum saçmaladım ama biraz eğlence olsun dedim ama yapamadımm sorryy)
Bizim çocukların yanından ayrıldık. Davetiyeciye doğru geçtik.
Davetiye bu (biraz değişik olsun dedim.Davetiyeden 500 tane sipariş ettik. Ve eve geçtik biraz evde takılıp dışarıya yemeğe gideceğiz.
Ali yle baş başa boğazda bir restorana geçtik. Çok güzel bir yemek yedikten sonra biraz yürüyelim dedik. Yürürken yıllardır görmediğim Tunayla karşılaştım.
Tuna: TU
TU: Oo Yaprak retinamı kül ettin yine.
Y: Öf Tuna kocaman adam oldun hala aynısın ya.
TU: Efsaneler değişmez Yaprakçım.
Y: Sen bana Yaprakçım mı dedin ben mi yanlış duydum.
TU: Yaprak uzatma istersen.
A: Ee Tuna naber ya nasıl gidiyor.
TU: İyidir Ali ya iş güç devam.
A: E o zaman kolay gelsin.
TU: Size de.
Ali beni eve bıraktı. Gece 3 gibi bir sesle uyandım. Penceremden kuvvetli bir ışık sızıyordu. Ve bir adam geliyordu.
Y: Ali sen misin sevgilim.
X: Bana sevgilim demen ne hoş.
Y: Mete sensin değil mi ya bi defol ya rahat bırak beni ben evleniyorum anlamıyor musun.
M: Aa bahar yaprağım sana bir şey gösterecektim.
Y: Göster ne göstereceksen sonra bas git.
M: Tamam baharım söz.
Telefonunu çıkardı ve bana gösterdiğiyle çığlık atmam bir oldu....
Evet biraz geç ve kısa oldu ama üzgünüm belki de biraz saçma bir bölüm oldu sorrys. Ama elimden geleni yaptım devamını düzeltmeye çalışacağım canlar❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4n1k(4 Yıl Sonra)
Fiksi RemajaEvveett Üniversite biter ve çete hikayeleri devam eder... (Tamamen hayal ürünüdür.)