Pohled Teri
S Kubou jsem jela v autě a přemýšlela o Štěpánovi...Teri "Je mi Štěpy tak líto" zašeptala jsem si pro sebe
Kuba "Cože ?"
Teri "Ale nic!"
Kuba "Já to slyšel !"
Teri "Emm..no.."
Kuba "Proč ti ho je líto ?"
Teri "To radši neřeš"
Kuba "Mluvíš o tom co si myslím"
Teri "Já nevím co si myslíš!"
Kuba "No to je jedno"
Teri "Nee řekni mi to !"
Kuba "Fajn ale nemáš to ode mě!"
Teri "Jo!"
Kuba "Štěpánovi se Sára líbí ale on si myslí že ona ho nechce a tak jsem ho přesvědčit aby jí to řekl, ale teď co Sára udělala si asi myslí že to nemá smysl"
Teri "To je strašný! Sára Štěpána miluje a bojí se mu to říct protože si myslí že on ji nemiluje a že kdyby mu to řekla tak by o něj přišla"
Kuba "Cože ?"
Teri "Co budeme dělat ?"
Kuba "Hlavně jim nesmíme pomáhat!"
Teri "Co? Ty jsi se zbláznil ?"
Kuba "Hele jestli si jsou souzení tak to dobře dopadne!"
Teri "Kubo tady nejsme ve filmu!"
Kuba "Já vím!"
Kuba "Hele taky jsi se mi líbila ale Petr mě předběhl a tak jsem si řek přesně tohle, a sama vidíš jak to dopadlo"
Teri "Tak fajn dám na tebe ale jestli to skončí špatně.."
Kuba "Tak co ?" smál se
Teri "Hahaha! Radši se soustřeď na cestu..ano?
Kuba "Rozkaz!" smál se
Po dvaceti minutách jsme byli na místě, všichni jsem zaparkovali vedle sebe. Šla jsem do campu se zeptat kde máme naši chatku (zarezervovala jsem to den předem).
Pán mě dovedl do chatky a ukázal mi kde všude se dá spát potom mi dal klíče a chtěl abych nahlásila kolik tu bude spát lidí. Vše jsem zařídila, dostala klíče a šla pro ostatní, ti už byli nachystaní z batohama na zádech, odvedla jsem je do chatky a začli hádky o to kde kdo bude spát jediný Štěpán si sedl na židli a neřešil to. Po chvíli byli vybrány pokoje... Já + Kuba dole v jednom pokoji, Sára + Jura dole v druhém pokoji (byli tam dvě postele) a chudák Štěpán v pokoji nahoře, bylo mi Štěpána fakt hodně líto ale Kuba mě furt uklidňoval ať to nechám být, já jsem to ale nevydržela a musela jít za Štěpánem...
Teri "Štěpo jsi v pohodě ?"
Štěpán "Jo jsem! Proč bych neměl ?"
Teri "No kvůli Sáře" řekla jsem po pravdě
Štěpán "Takže ti to Kuba řekl ?"
Teri "No jo"
Štěpán "Tak to je fajn" vypadal úplně vpohodě
Teri "Štěpo já .."
Štěpán "Hold mi není přáno" pousmál se a odešel z pokoje
Hned jsem šla za ním..
Teri "Štěpáne není to tak jak to vypadá!"
Kuba "Teri!!" okřikl mě
Kuba "Něco jsme si domluvili!"
Teri " Tak fajn!" řekla jsem naštvaně a už se nepokoušela o konverzaci ze Štěpánem
Kuba vymyslel že by jsme se mohli jít vykoupat do rybníku poblíž, všem se nápad líbil a tak jsem šli. Když jsem došli k rybníku tak jsme všichni pomalu naskákaly do vody Já a Jura jsme si šli zaplavat víc dál a ostatní zůstali u břehu, šplíchali po sobě vodu.
Pohled Štěpána
Kuba mě zezadu žduchnul a já sebou pleskl do vody, vynořil jsem se a začal po Kubovy šplíchal vodu, Kuba se začal smát a pak běžel k Sáře a žduchnul jí taky, ta si to ale líbit nedala tak začla šplíchat mě i Kubu. Asi dalších pět minut jsme takhle blby a pak jsme vylezli z vody a počkali na to až Teri a Jura připlavou zpátky, potom jsme šli zase zpátky. Bylo po šesté večer a my se rozhodli jít na vyhlídku podívat se na západ slunce. Šli jsem tam pět minut, bylo to tam fajn protože asi dvě minuty od tam byla restaurace. Šli jsme se koukat na západ slunce a hned potom jsme zalezly do restaurace na večeři, po večeři jsem šel s Jurou a Sárou na pár skleniček. Jura do se kopal jednu za druhou zatím co já se spokojil z jednou, Sára si nedala nic k pití. Po chvíli jsem šel na záchod...........
Píšu 30 kapitolu a upřímně moc nevím jak ji mám napsat ale už teď můžu prozradit že se kapitola bude jmenovat -Miluji tě!- asi si umíte typnout o čem bude a tak jestli máte nějaké typy tak určitě pište!♀ Dneska je to trošku krátké (725 slov) ale snad vám to nevadí..
Kačenka :-D
ČTEŠ
Druhé Zrození
FanfictionSára je mladá dívka dokončující střední školu. Je spokojená a šťastná. Vše se ale změní po té co ztratí paměť. PŘÍBĚH JE SMYŠLENÝ! NEMÁ NĚKOHO URAZIT ČI ZESMĚŠNIT! Přeji krásné čtení 💖