6. Ostrov

316 13 0
                                    

Pohled Sáry
Dojeli jsme až na zmiňovaný ostrov, vyložili nás a oznámili že za tři hodiny bude odjezd z tohoto ostrova a že tu máme být. Všichni se někam zdejchli, ale po chvíli se vrátili ..

Sára "Kde jste byli ??" Zeptala jsem se

Teri "Byli jsme se převléknout do plavek"

Sára "Aha" zatvářila jsem se podezdřívavým výrazem

Teri se jen usmála a už běžela do vody. Kuba i Petr se rozběhli za ní ale Honza si ke mě přisedl a zeptal se jestli se nechci jít projít? Souhlasila jsem tak jsme to jenom oznámili ostatním a šli jsme...

Došli jsem na krásné místo, bylo od tam vidět skoro na celý ostrov.

Honza "Víš potřeboval bych s tebou mluvit" podíval se na mě psíma očima

Sára "Jo jasně, výkládej" podívala jsem se na něj a naznačila že ho poslouchám

Honza "Víš líbíš se mi! Jsi strašně fajn holka a byl bych moc rád kdyby jsi se mnou začala chodit"

Napřed jsem nevěděla co mám říct ale nakonec jsem ze sebe dostala...

Sára "Eee.... To víš že s tebou budu chodit jsi moc fajn kluk" objala jsem ho

Honza "Vážně??" Zeptal se nejistě

Sára "Ano!"

Honza mě objal a věnoval mi malý polibek na tvář, chytli jsem se za ruce a šli spět k ostatním.
Ostatní už byli převlečení a jen tak se váleli po pláži.

Sára "Co se děje?? Neměli by jste ještě blbnout ve vodě?"

Teri se otočila a hned po mě skočila a objala mě.

Sára "Co se stalo ?" Zeptala jsem se

Teri "Tak vy dva teď spolu ??" začala se usmívat jak sluníčko

Sára/Honza "Ano chodíme spolu"

Petr "Tak to je skvělý" ozvalo se

Kuba "Přeju" Přišel a oba nás obejmul

Na hotelu..
Pohled Sáry
Je už večer a my ( Teri,Kuba,Honza, Petr ) jsme se rozhodli jít na bar a obědnat si nějaké alkoholické pití.
Po pár skleničkách jsem se rozhodli jít spát. ( Do svých postelí )

........

Omlouvám se za chyby :(
Niky 😀

Druhé ZrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat