24. Kocovina

230 10 0
                                    

Pohled Sáry
Probudila jsem se okolo jedné odpoledne a uviděla Teri jak leží na zemi, okamžitě jsem začla přemýšlet co všechno se včera dělo. Chtěla jsem jít probudit Teri, jakmile jsem ale vstala z postele tak jsem se rozběhla k záchodu a začla zvracet.

Pohled Teri
Probudila jsem se vedle postele a slyšela jak je někdo v koupelně, strašně mě bolela hlava tak jsem šla do koupelny pro prášek, jakmile jsem vešla uviděla jsem Sáru u záchodové mísy, rychle jsem si vzala prášek a odešla.

Pohled Štěpána
Probudil jsem se a pomalu otočil hlavou abych viděl na Kubu, ležel na mě úplně přitisknutý. Přísahám že kdyby nás takhle někdo viděl tak nás prohlásí za TEPLÝ. Odsunul jsem se od Kuby a vstal z postele, Kuba mumlal do polštáře něco typu - Teri pojď ještě spát - ignoroval jsem to a šel do koupelny. Podíval jsem se do zrcadla a uviděl jak strašně vypadám, měl jsem úplně brutální kruhy pod očima, vypadal jsem jak zombie. Najednou přiběhl Kuba a začal zvracet do záchoda, začalo se mi z toho navalovat a tak jsem odešel z koupelny a začal si vzpomínat co se včera dělo. Přišel Kuba a začal dost divnou konverzaci....

Kuba "Štěpáne nesmíme to nikomu říct"

Štěpán "Co máš na mysli?"

Kuba "No to ce se včera stalo"

Štěpán" No tak to by jsi měl říct i holkám"

Kuba "Já mám na mysli to co se včera dělo v tomto pokoji"

Štěpán "Ty si myslím že jsme spolu spali ?"

Kuba "A ne snad?"

Štěpán "Já nevím jak ty ale já jsem byl ráno oblečený"

Kuba "No já taky"

Štěpán "Tak jak tě proboha napodlo to že jsme spolu spali?"

Kuba "Já sám nevím, promiň"

Štěpán "Vpohodě"

Štěpán "Měli bychom se obléct a jít se podívat na holky"

Kuba "Asi ano"

Oblékly jsme se a i když nám bylo zle tak jsem se vydali do pokoje naproti. Vstoupili jsem a uviděli Teri už taky oblečenou, z koupelny vyšla Sára, vypadala o něco líp jak já. Z holkama jsem se domluvili že dnes zůstaneme na hotelu a obědnáme si nějaké jídlo. Teri šla objednat jídlo a my jsme probírali YouTube.

Sára "No Štěpáne proč se vlastně jmenuješ Baxtrix??"

Štěpán "Nic složitého v tom není prostě jsem si jednou večer sedl vzal si tužku a papír a něco vymyslel"

Sára "Aha"

Kuba "Měli bychom vymyslet něco zajímavějšího"

Štěpán "Jo a co prosím tě?"

Sára "Třeba že jsi chodil z holkou jménem Beatrix a měli jste se fakt hodně rádi, ale ona musela odjet pryč z ČR a tak jste se rozešli a ty jsi upravil její jméno na Baxtrix" smála se

Kuba "Sáro ty na něčem jedeš, že jo ?" smál se taky

Štěpán "Vy jste fakt dvojka" řekl jsem ze smíchem

Přišla Teri, oznámila že nám jídlo dovezou za 20 min... Tak se taky stalo, dovezli nám tři pizzy ty jsem si rozdělili a snědli.
Byli asi dvě hodiny odpoledne a my se váleli na hotelu s tím že jsme do sebe házeli jeden prášek za druhým protože nás strašně bolela hlava a bylo nám zle. Jeden za druhým jsem zase usnuli a probudili se až k večeru kolem sedmé hodiny.

Kuba "Tak to je fakt zabitý den vám řeknu"

Teri "Toho jsme si nevšimli"

Štěpán "Jo no"

Teri "Měli bychom někam jít"

Štěpán "Zbláznila jsi se ? Vypadám jak zombie"

Teri "Ne, a navíc už ti ty kruhy pod očima trochu zmizely"

Kuba "Jo kámo vypadáš dobře"

Štěpán "Tak dík" řekl jsem ironicky ale trochu víc nahlas

Teri "Pssst ať neprobudíš Sáru!"

Štěpán "Jejda"

Sára "Co děláte ?" zeptala se rozespale

Štěpán "Sáro promiň nechtěl jsem tě probudit"

Teri "No a když už jsi vzhůru tak bychom mohli někam zajít..co vy na to?"

Kuba "No to víš že jo" řekl ironicky

Štěpán "Teri už dnes nám je blbě a ty chceš zase někam jít ?"

Teri "Já myslela třeba na Špilberk někam na jídlo a tak"

Kuba "Tak to potom jo"

Sára "Ok tak já se převleču a půjdeme ?"

Štěpán "No já nevím"

Kuba "Štěpáne tak pojď bude sranda"

Štěpán "Ale už žádný alkohol!"

Teri "Ano"

S Kubou jsme šli k nám do pokoje a připravili se, asi po patnácti minutách jsem šli pro holky, zaklepali jsme a čekali až se holky uráčí jít. Šli jsme napřed na jídlo a pak na Špilberk, byla už docela velká tma takže výhled na Brno byl krásný. Kuba s Teri někam odešli a my ze Sárou jsem zůstali sami, napřed jsem se nepokoušel o konverzaci a jen fotil Brno ale Sára přerušila ticho...

Sára "Je to krásné viď ?"

Štěpán "Jo to jo...na to že jsem tady bydlel tak jsem na Špilberku byl tak 5×"

Sára "Ale ty jsi nebydlel úplně ve středu...že ne ?"

Štěpán "Ne bydlel jsem spíš víc u Zlína ale pořád v Jihomoravském kraji"

Sára "Aha no to já zase blíž Jihočeskému kraji"

Přišel Kuba s Teri s úsměvem...

Štěpán "Co se stalo ??"

Kuba "Rozhodli jsem se definitivně!!"

Teri "My spolu chceme bydlet"

Štěpán "Tohle už jsme probírali!?"

Teri "Ale Sára je úplně vpohodě"

Sára "Já vám to přeju !"

Štěpán "Sáro ale zvládneš to sama ??"

Sára "Jo zvládnu !"

Štěpán "Dobře ale pokud by jsi chtěla můžeš být ještě nějakou dobu u nás"

Sára "Fakt ?!"

Štěpán/Kuba "Jo"

Sára "Děkuji vám"objala napřed Kubu a potom mě

Společně jsme šli zase na hotel kde jsem šli rovnou spát......

Doporučuji přečíst 27,28,29 a 30 kapitolu protože to bude fajn zajímavé ✔ Kačenka :-D

Druhé ZrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat