14. Odhalení podvodu

238 14 0
                                    

Pohled Sáry
Vstoupila jsem do pokoje a uviděla spícího Honzu ale vedle něho nějakou holku, byli nazí a tak jsem si domyslela co se tu dělo.

Na místě jsem se rozbrečela, do pokoje vtrhl Radek nejspíš viděl jak já brečím a tak mě chytl a řekl...

Radek "Sáro jaa..." Nenechala jsem ho to říct

Sára "ty jsi to věděl" zařvala jsem na něj

To jsme asi ale neměla protože jsem vzbudila Honzu, podíval se na mě a v jeho očích šel vidět strach. Rozbrečela jsem se ještě víc jak předtím a rozběhla se dolů..

Z pohledu Honzi
Probudil jsem se kvůli hluku který byl v pokoji. Jakmile jsem otevřel oči uviděl jsem Sáru jak stojí ve dveřích s Radkem, rozbrečela se a odešla než jsme cokoli stihnul říct.. Do pokoje vletěl Štěpán (Baxtrix)

Štěpán "Co se tu děje ??"

Honza "Běž za Sárou ať tu zůstane!"

Pohled Štěpána
Hned jak to Honza dořekl tak jsem šel dolů ale tam jsem jen zahlédl Sáru jak běží pryč z domu, rozběhl jsem se k ní ale běžela moc rychle na to abych jí dohnal. Čapl jsme klíčky od auta a jel za ní. Stratila se mi nevěděl jsem co mám dělat tak jsem to otočil a jel zpátky.

Ok lidi tohle je celý obrat tohoto příběhu, od teď se to bude vyvíjet trošku jinak než by jste možná čekali. Omlouvám se za chyby!!
Niky ❤️

Druhé ZrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat