50. Není mi dobře...!

167 6 1
                                    

Další den.....

Pohled Sáry
Ráno bylo jako každý jiný! Probudila jsem se okolo 10h dopoledne! Jak jinak než ve Štěpánové náruči!
Štěpán spal takže jsem vstala, oblékla se a šla do kuchyně. Kde už, jako káždé ráno byla Teri. Přivítala jsem se s ní a pomohla ji dodělat palačinky co měli být na snídani.

U vaření jsme si vzpomněla na to že už jsem nějakou tu dobu nebyla aktivní na sociálních sítích! Vzala jsem si teda ze stolu (u gauče) mobil který jsem tam včera nechala. Zapnula instagram, tam na mě vyskočilo několik upozornění, zatím jsem je neřešila a zapla si instastory.

"Takže my jsme se dneska tady s Teri rozhodli udělat si palačinky....." zapla jsem nahrávání a šla za Teri

Teri "Ano!" usmála se do kamery

"S čím si je dáme??" zeptala jsem se (pořád jsem natáčela)

Teri "Se podívej do poličky co tam kluci mají!" zasmála se

Hned jak to dořekla tak mi došel igstory čas...
Video jsme si uložila a pak ho upravila, nějaký filtr, pak tam ještě přidat čas, a nezapomenout označit Teri!
Pak jsem to zveřejnila....

........................

Pustili jsme se do snídaně. Když už jsem měla půlku snězenou tak přešel dolů Kuba s Pepou.

Kuba/Pepa "Čau" pozdravili oba dva

Teri "Ahoj zlato!" vztala a dala mu polibek na tvář

Pepa se jenom usmál a šel k ledničce, vytáhl si z ní jogurt. Pak si vzal z poličky müsli a dál si je společně s jogurtem do misky. Kuba udělal úplně to stejný.
Společně si k nám přesedli a ústilo se do jídla.

Když jsem dojedla šla jsem nádobí odnést do myčky. Nechala jsem tak Teri s klukama a šla nahoru do pokoje.
Když jsem otevřela dveře uviděla jsem Štěpána který se válel v posteli z mobilem v ruce...

Sára "Ahoj lásko" přišla jsem k němu a dala mu pusu

Štěpán "Ahoj" řekl když se naše rty odpojili

Sára "Jak dlouho už jsi vzhůru?" usmála jsem se

Štěpán "Chvilku" úsměv mi oplatil

Sára "A budeš vstávat?" zeptala jsem se

Štěpán "Nechce se mi" promnul si oči

Sára "Jak chceš"pokrčila jsem rameny
Sára "Ale já se jdu sprchovat tak můžeš se mnou" zkousla jsem si ret

Štěpán "Proč mi to neřekneš hned?!" zasmál se

Zasmála jsem se taky a pak si šla do skříně pro nějaké věci na převlečení...

Sára "Dojdeš teda??" zeptala jsem se Štěpi

Štěpán "Jo dojdu" usmál se

Sára "Ok, tak si ale pohni!" usmála jsem se taky

Šla jsem tedy do koupelny, přivřela jsem dveře aby se za mnou potom Štěpán dostal. Vlezla jsem do sprchy a začala se sprchovat...

...............................

Po sprše jsme se Štěpánem zalesli k nám do pokoje. Štěpa natáčel a já se koukala na notebooku na film, samozřejmě měla jsem zvuk puštěný v sluchátkách abych Štěpána nerušila!

Ke konci filmu se mi začalo dělat špatně! Ale nevím s čeho, prostě mě jenom bolela hlava a měla jsem pocit na zvracení.
Na konci filmu to bylo fakt už k nevydržení! Myslela jsem si že vážně budu za chvíli zvracet!

Druhé ZrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat