25. Zpátky

241 12 0
                                    

Pohled Sáry
Ráno jsem se probudila okolo osmé protože mi zvonil budík, pokoje máme vyklidit do desíti takže máme co dělat protože tu máme bordel jak v chlívku a měli bychom začít. Vstala jsem a šla se vysprchovatla, ( +hygiena ) oblékla jsem se a šla uklízet nepořádek. Mezitím se probudila Teri která se šla taky vysprchovat, potom přišla už oblečená a pomohla mi s úklidem. Okolo půl desáté jsme byli  nachystané k odchodu a tak jsem vzali kartu od pokoje a šli se podívat ke klukům, byli na tom podobně což mě celkem zarazilo protože   Štěpán + vstávání brzo    to jsem ještě nezažila. Společně jsem tedy došli k recepci a tam odevzdali karty (klíče) a šli k autům, Štěpán zase jel sám protože potřeboval ještě zajet k rodičům. My jsme vyjeli rovnou do Prahy s tím že se po cestě stavíme na oběd. Zhruba za dvě až tři hodiny jsem byli v Praze, byli jsme unavení tak se vyvalily na gauč a koukali do telefonu. Za dvě hodiny přijel Štěpán z Jurou, Jura si šel sednou k nám a Štěpán šel nahoru.

Jura "Pustíme si něco ?"

Sára "Můžeme"

Kuba "No já asi jdu natáčet protože jsem domluvenej s Radkem (Wedry) a možná se přidá i Štěpán (Baxtrix)"

Teri "Aha tak běž zlato" dala mu pusu na tvář

Sára "A na co se podíváme ?"

Jura "Co třeba Harry Potter?"

Teri "Vážně?"

Jura "Jo v životě jsem neviděl ten poslední díl"

Sára "Tak fajn"

Jura "Super" pustil film

Koukali jsem se na film ale Teri odešla za Kubou takže jsem byla v obýváku sama s Jurou. Jura natáhl ruku ke mě a dal ji za mé rameno takže taková normální balící strategie kluků, já se ale nedala a šla si jako pro pití a když jsem se vrátila tak jsem si sedla na druhou stranu jak jsem seděla, to jo ale neodradilo a udělal úplně stejnou věc podruhé jsem už na to kašlala a ignorovala to. Skončil film a já jsem šla k Pepovi do pokoje kde jsem měla svoje věci, vzala jsem si pár věcí a šla si je uklidit ke Štěpánovi do skříně.....

Sára "Štěpáne ??"

Štěpán "Ano ?" ozvalo se z pokoje

Sára "Můžu dál ?"

Štěpán "Jasně"

Sára "Jen si jdu dát do skříně pár věcí"

Štěpán "Jo jasně"

Sára "No a kdy se má vrátit ten Pepa ?"

Štěpán "No já jsem mu říkal že tu budeš ještě pár dnů a on mi na to odpověděl že klidně bude nadále u své přítelkyně"

Sára "Aha tak to je fajn"

Štěpán "No a jak dlouho tu plánuješ být ?"

Sára "No já úplně nevím protože jestli se Teri odstěhuje tak si budu hledat něco menšího"

Štěpán "Aha no můžu ti pomoct hledat..jestli chceš"

Sára "Jo to by bylo fajn... Díky"

Řekla jsem z úsměvem a odešla do pokoje, lehla jsem si na postel a vzala si telefon tam jsem se koukala na nějaké byty...

Pohled Štěpána
Přemýšlel jsem o tom stěhování Teri a tak nějak obecně o bytech pro Sáru, začal jsem se dívat po pár bytech co nejsou daleko odtud žádný nebyl moc dobrý a tak jsem se koukal dál po bytech v okolí když mě napadla jedna otázka - Proč já vybírám byty v blízkém okolí ? - Možná se s námi nebude chtít vídat a mažná bude ráda že nás bude mít z krku. Když jsem na to pomyslel měl jsem pocit jakoby by mi někdo vzal půlku mě samotného, nedokázal jsem si představit že tu nebude, nad touto myšlenkou jsem se pozastavil a šel dolů za Kubou.

Štěpán "Kubo ?!"zaťukal jsem na dveře

Kuba "Dále !"

Vešel jsem do dveří a uviděl Kubu jak sedí u svého počítače...

Kuba "Co potřebuješ ?"

Štěpán "Promluvit si"

Kuba "Co ? Co se stalo? Vztal a šel ke své sedačce

Štěpán "Nic se nestalo jen si jdu pro radu"

Kuba "Ty jdeš za mnou pro radu?" řekl nepochopitelně

Štěpán "Ano"

Kuba "Tak to bude vážný" sedl si na sedačku a já vedle něho

Štěpán "Víš mám pomoc Sáře v hledáním bytu ale na druhou stranu si nemůžu představit že tu nebude"

Kuba "Počkat chceš říct že ji miluješ?"

Štěpán "Co? Ne! Totiž Ano! Co..Ne! Nemiluju ji !"

Kuba "Tak v čem je problém?"

Štěpán "Já nevím" řekl jsem zklamaně

Kuba "Kámo tak z takovou ti asi neporadím"

Štěpán "Kašli na to! Jen se o této konverzaci nikomu nezmiňuj! Ano?"

Kuba "Ano"

Štěpán "Díky kámo"

Odešel jsem od Kuby a šel do kuchyně, tam seděl Jura a pozoroval Sáru jak dělá večeři. Přišel jsem k Sáře a začal jí pomáhat najednou přišla Teri se slovy...

Teri "Zařídila jsem nám čtyř dení výlet na Vysočinu! Jste rádi ?"

Sára "No to je super"

Jura "Jo to bude fajn"

Štěpán "No já nevím"

Sára "No tak Štěpo bude sranda"

Štěpán "Tak fajn"

Teri "Super! Zítra po obědě vyrážíme"

Sára "Ok"

Sára "Ale teď už pojďte jít!"

Všichni jsme se najedli a zalezli do svých pokojů, já jsem přettáčel videa na příští týden takže jsem šel spát tak okolo třetí ráno.....

Druhé ZrozeníKde žijí příběhy. Začni objevovat