12.Lentsikkaleikit

29 3 0
                                    


Minseok saapui Luhanin ja Sehunin luo. Luhan rimpuili vartijan otteessa, kun mies aikoi viedä hänet pois. Poliisi iski Luhania kalloon saaden tämän ulvahtamaan. Se sai vihan syttymään Minseokin silmissä, eikä hän enää nähnyt muuta keinoa kuin taistella. Sen enempää ajattelematta hän tarttui kiinni vartijan olkapäästä keskittäen voimansa käteensä. Kuului hyytävää sihinää, ja uhri alkoi peittyä jäähän.

Äkillinen kylmyys sai miehen irrottamaan otteensa Luhanista, joka valahti yllättyneenä lattialle. Sillä välin nainen oli laittanut Sehunille käsiraudat. Minseok pukkasi naista kylkeen ja onnistui lennättämään etälamauttimen tämän kädestä. No, siihen ei naisen varustus loppunut, vaan Minseok sai osansa pippurisumutteesta.

Sumu tuntui siltä, kuin Minseokin kasvoille olisi heitetty pari kymmentä pientä tulenlieskaa. Kissamaiset silmät menivät väkisin kiinni, ja hän haukkoi happea yskien limaa. Poika menetti kamppauksesta tasapainonsa.

Sehun tönäisi takaapäin naista niin lujaa kuin saattoi lukituilla käsillään, ja saikin naisen kaatumaan. Samaan aikaan Junmyeon ja Jongin saapuivat heidän luokseen. Myös prinsessalehteä lukemassa ollut Tao havahtui ja riensi apuun. Yhteisvoimin he hakkasivat vihollisensa maahan ja lähtivät vikkelästi kohti terminaaleja. Tao nosti tällä hetkellä sokean Minseokin selkäänsä ja Jongin ohjasi Sehunin pyörätuolia.
"Entä Yixing", Junmyeon huudahti todetessaan yhden puuttuvan. "Missä hän on?"

Kiinalainen löytyi yhden korston otteesta matkan varrelta. Poika ei vastustellut, kun mies vei häntä johonkin takahuoneeseen.
"Mitä hän on muka tehnyt väärin? Luhanin nyt vielä ymmärtääkin, jos olisin töissä, pidättäisin hänet, mutta Yixingihän on tän porukan enkeli", Tao tokaisi Luhanin hoidellessa vartijan ajatuksillaan heittämällä roskakorilla. Koko poppoon ollessa kasassa pojat lähtivät valitsemaan lentokonetta. Valitettavasti juuri sillä hetkellä kaikissa lentokoneissa oli matkustajia, joten ei auttanut kuin ryhtyä harjoittamaan oman käden oikeutta.
Luhan uhkaili aseellaan turvatarkastuksen vartijoita, mutta hän ei ottanut huomioon, että myös vartijoilla oli aseet. Hetkeäkään epäröimättä poliisi laukaisi aseensa ja osui tarkasti Luhanin asetta pitelevään oikeaan käteen. Poika huudahti kivusta ja ase lipesi hänen kourastaan lattialle.

Yixing reagoi ensimmäisenä ja loikkasi suojaamaan Luhania kehollaan samalla kun poimi aseen. Mutta yhtään laukausta ei enää kuulunut: Junmyeon oli kohottanut kätensä, josta purkautui vesisuihku vartijoiden naamoille. Seitsemän poikaa pääsi jatkamaan suoraan lentokoneeseen, jonka olisi tarkoitus lähteä pian Kaliforniaan.

Junmyeon oli ainoa, jolla oli kädet vapaana (Yixing ohjaili Luhania, joka itki epämiehekkään vuolaasti), tyrkkäsi pois tietä ystävällisen lentoemännän, joka aikoi kiittää siitä, että he olivat valinneet juuri tämän yhtiön lentokoneen. Kun kaikki olivat sisällä, Junmyeon työnsi raskaan lentokoneen oven kiinni. Sisällä olevat matkustajat katsoivat heitä uteliaan yllättyneinä, mutta sitten joku veti esiin terroristikortin ja paniikki alkoi. Yixingin kädessä oleva ase ei auttanut asiaa.

Luhan halusi välttämättä päästä uhkailemaan lentokapteenia, hän kertoi unelmoineensa siitä pikkukersasta asti. Yixing lykkäsi aseen pojan kouraan ja tuli hänen seurakseen sillä välin, kun muut yrittivät selvitä matkustajien pakokauhusta.
"N-no n-niin, sä", Luhan sopersi ja piteli terveellä kädellään asetta, "sä s-saat, no ihan sama voi vittu saatana helvetti", poika luovutti puhumisen kanssa. Hän ei halunnut kuunnella omaa itkunsekaista ääntään vaan antoi aseen takaisin kiinalaiskaverilleen ja meni huonovointisena takaisin matkustajien sekaan.

"Te kaksi lennätte tämän koneen Kaliforniaan niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Me emme ole terroristeja, mutta muutaman syyn takia meitä ei olisi päästetty normaalia tietä sinne. Olemme kuitenkin hommanneet liput tätä lentoa varten! Joskin hakkeroimme ne, mutta ajatus on tärkein. Nyt olkaa hyvä ja sanokaa pari rauhoittavaa sanaa matkustajille. Me emme halua vahingoittaa ketään", Yixing sanoi asiallisesti, mutta varapilotti alkoi kirkumaan täyttä kurkkua. Poika huokaisi ja nosti aseen.
"Sä teet sen joko hyvällä, tai pahalla."

Löydetty |EXO•FIN| Where stories live. Discover now