Здрасти,
Аз съм Ким Джеонгук- неудачно също, но с една особеност, че съм демон. Реално аз съм на над 100 години, но в реалния свят съм 25-годишна музикална звезда с единствено желание да открие своя специален човек, който да обича. И тогава се появи...... той. Момчето от кафетерията. Ако някой ми беше казал, че ще отида и ще срещна любовта на живота си щях да му се изменя, но точно това се случи. Влюбих се от пръв поглед. А как започна всичко ли?! Ами ето така.Всичко започна сутринта когато подготвях нещата си за работа. Трябваше да завърша песента до края на седмицата, а нямах никакво вдъхновение. Всички разчитаха на мен, че ще я довърша, но....
-ДЖЕОНГУК! ДОВЛЕЧИ СИ ЗАДНИКА ПРИ МЕН!
"Айде! Хвана ме Джин. Мъртъв си. За какво ставаше дума? Ами...." - говорех си сам
Връхлетя в стаята ми и тропна с ръка по бюрото ми
-Защо цялият ми черен порцеланен сервиз е потрошен?
"Ето за това"-пак си говорех сам
Обърнах се към него и заговорих спокойно:
-Първо се успокой и намали малко крясъците. Сигурно на другия край на света са те чули.
-Ще се успокоя когато ми кажеш защо целият ми сервиз е на сол
-Извинявай! Без да исках го бутнах.
-Заради това без да искам, сега отиваш в кафетерията и ми взимаш нов
Нямах време да реагирам, защото той излезе от стаята с гръм и трясък. "Когато не внимаваш това става" - скастри ме подсъзнанието ми.
Взех си портмонето и ключовете от колата. Оправих се и излязох като се качих в колата. През целият път се ядосвах на Джин и за това какъв шум нададе заради един сервиз.~~~~~~~~~~~
Час по-късно бях пред кафетерията и я оглеждах. Малка, но красива,а влизайки вътре мястото изглеждаше още по-голямо и красиво. Ароматът на кафе се носеше навсякъде.
Оглеждах се навсякъде, но никой не открих. Дали не съм сбъркал мястото? Едва ли.
-Извинете! Има ли някой тук?
Не получих отговор, а само видях как някакво момче се изправя и изтупва дрехите си, но щом като ме погледна.....Мамка му! Той е красив. Прекалено красив за мен. Олицетворение на доброто. Нежен е като цвете.
-Здравейте! С какво да ви помогна?
"ГРЪМНЕТЕ МЕ. ВЛЮБИХ СЕ ОТ ПРЪВ ПОГЛЕД."~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Здрасти,
Извинявам се много, че чак сега я качвам главата. Когато се подготвяш за бал и имаш хиляди работи на главата, нямаш време като мен. Затова изчаках да почне учебната година и да качвам поне една глава седмично. Докато не се успокоят за сега нещата ще качвам по една глава в петък Извинявам се много отново. Иначе вие как сте? 😀😀😀😀
YOU ARE READING
Влюбих се в демон /ЗАКРИТА/
Fantasy"Ако знаеше, че с тази среща ще подпише смъртната си присъда, едва ли би искал да го среща." Кийонг трябва да работи за два дни в кафетерията на свойте родители, но едва ли би си помислил, че ще влезе не кой да е, а демонът Джеонгук. Неговата любов...