- Хайде, глупаче! Време е за баня
Щом чу, че трябва да се изкъпе се изправи за секунди както и аз. Изтупах дрехите си и го погледнах виждайки ,че е свел глава.
-Всичко наред ли е ,Кийонг?
-Мхм - лъжеше ме. Четеше се в очите му ,че не е добре, но няма да го притискам
-Искаш ли да ти помогна в банята?
-Не. Ще се справя и сам
Каза всичко на един дъх и с бърза крачка изчезна влизайки в банята оставяйки ме замислен в това колко време ще се възстановява. Първо сериозния страх с Джин, сега банята, но колкото и време да трябва няма да се предам за него.
Унесен в мислите си не разбрах кога телефонът ми е започнал да звъни. Без да поглеждам кой звъни вдигнах.
-Да.....
-Гук, извинявай, че те притеснявам по време на почивката на групата , но трябва да ти кажа нещо.
-Няма проблем , мениджър Янг. Кажете....
-Гук.... ще трябва да заминеш за известно време в Америка.
-Колко време ?
-До Коледа.
-КАКВО? - усещайки се ,че повиших тон погледнах към банята, за да видя излизащия от там Кий , но не се появи - Мениджър Янг.... та това си е почти месец
-Колегите от Америка се обадиха, че има изчезнал материал и такъв, който е негоден като не могат да довършат албума ти.
-Но.... Не мога......
-Съжалявам ! Не мога да направя нищо освен да ти кажа, че след два дни заминаваш.
Въздъхнах уморено слагайки ръка на челото си.
Няколко секунди по - късно чух вратата на банята да се отваря. Щом като се извърнах видях Кий , който беше скрил мъжеството си и бедрата си ,а с ръце опитваше да скрие гърдите си. Виждайки го казах на мениджъра , че ще му се обадя по късно и затворх.
-Кийонг!
Чувайки името си той трепна и се залепи за вратата на гардероба свеждайки глава от срам. Приближих се до него и внимателно го попитах:
-Защо се криеш, ангелче?
-З-за нищо, Гук.
Внимателно погалих дланите му карайки го да се отпусне и ги отместих от гърдите му разкривайки ги. Седнах на ръба на леглото и огледах тялото му осъзнавайки ,че е искал да скрие гърдите си и ръцете пълни с рани.
-Не исках да гледаш тялото ми. Цялото е в белези. Не е толкова хубаво колкото твоето. Гро-
-Мили мой Кий! Нека ти споделя нещо. Тези белези не могат да се сравняват с това, което наистина са ти причинили, а с или без тях аз обичам всичко в теб. Ти си моето всичко.
Чувайки думите ми надигна глава и ме погледна като видях в очите му блестящи изкрци.
-Вярваш ми , нали?
-Да....
Усмихнах се срещу него и не се стърпях да направя следващото си действие. Приближих дланите му до устните си целувайки ги като ги задържах прекалено дълго отколкото трябва .
Изправих се и леко го погалох по главата казвайки:
-Отивам да се изкъпя . Ти се облечи и ме изчакай. Твойте дрехи са в дясната част на гардероба. Разбра ли?
-Някъде ще ходим ли?
-Голи ли искаш да закусим ?
При въпросът ми той се изчерви повече и от домат , а аз се засмях и го прегърнах:
-Засраменият ми мъник.
*******************************
Трябва ли да я довършвам?!
YOU ARE READING
Влюбих се в демон /ЗАКРИТА/
Fantasy"Ако знаеше, че с тази среща ще подпише смъртната си присъда, едва ли би искал да го среща." Кийонг трябва да работи за два дни в кафетерията на свойте родители, но едва ли би си помислил, че ще влезе не кой да е, а демонът Джеонгук. Неговата любов...