Кожа с белези, душа от порцелан

10 1 1
                                    

Няколко минути по - късно вече в гората виках с цяло гърло:

- Сънг! Къде сте ?

-Хюнг, насам! 

Обърнах се в посоката от където чух гласът му виждайки малката фигура на Джисънг да мята ръце и не закъснявайки след секунди бях до него сложил ръце на ръменете му.

-Къде е ?

-Там

Посочи някъде зад мен карайки ме да се обърна, а това, което видях не беше добре.

-Кий!

Бавно се приближих към него виждайки какво са му  причинили заради мен. Синини и рани по кожата , засъхнала кръв по тялото , цялото кално.

-Какво са ти причинили ?- прошепнах седнал край него сдържащ сълзите си

Като в транс бях около него .Гледах и не исках да повярвам ,че е истина ,но викът на Сомин ме спря да го докосна казвайки:

- НЕ ГО ДОКОСВАЙ!

- И защо да не го докосвам? Той е наранен. Това му се случи заради мен. - извиках и я погледнах с периферното си зрение виждащ я задъхана

-Именно. Събуди ли се ще е уплашен, а видите ли те може или да се подобри , или да стане по - зле.

При думите и обърнах отново погледът си към Кий разколебавайки се.

-Моля те! Нека му помогна.

Кимнах и се изправих отстъпвайки и място , а тя веднага задействайки се свали раницата от гърбът си , изваждайки от него дебело одеало и мятайки го върху него стопляйки го. 

Зашари по тялото му с поглед преценявайки състоянието му.

- Ще се оправи, но....

- Но какво...

Не отговори , а само показа ръката му ,която по вените започваше да става черна.

-Вкарал му е отровата,но е оцелял - заговори Кори - Понесъл я е и затова са го захвърлили.

-Заедно с Джозеф ще можем да изкараме тази, която още не се е поела от тялото ,но не се знае какво ще претърпи и от тази, която тече в кръвта му. Ще трябва да остане при някого , когот да го наблюдава и да се грижи за него.

-Ще остане с мен - отговорих рязко не отделяйки поглед от тялото на Кий

-Не! Ще остане при нас - каза Кори 

-Ние всички ще ти помогнем

Овърнах се , а зад мен седяха цялата група както Джисънг , Тейонг , Юта и всички от KARD.

-Благодаря ви !

-Джеон... - този глас



**************************

Не ме питайте какво нищо съм написала. Не съм адекватна ни в писането, ни в живота.

Влюбих се в демон /ЗАКРИТА/Where stories live. Discover now