Кийонг
Скривайки се в банята вътрешно изпищях и скрих лицето си. Защо ме целуна? Хареса ми, но защо..... Аз нищо не направих. Дали е защото ми казвапостоянно, че ме обича? Много съм глупав!
Докато се обличах в съзнанието ми изникна разговора, който дочух ....
"....Това е след месец....не мога......"
Трябва да поговоря с някого, но..... не мога с момчетата, защото ме е страх от тях, а с Гук не мога, защото ще ми се скара, че съм го подслушвал. Остава ми само...
Заслушвайки се, за да се уверя ,че няма да излезе затърсих телефонът му, а щом като го открих седнах на ръба на леглото затърсвайки номера на Сомин. Не загубих време и щом като го открих набрах номера очаквайки да вдигне.
-Да, Гук. Какво има?
-С-сомин - отговорих тихо
-Кийонг! Всичко наред ли е? Къде е Джеон и защо говориш тихо?
-Всичко е наред. Взех телефонът му тайно и за това шепна. Сомин..
-Да, Кийонг....
-Може ли да поговорим за омент. Нуждая се от помощ.
-Разбира се. Какво има?
-Г-гук хюнг..... той....- притеснявах се как ще реагира щом и кажа при което заекнах
-Спокойно! Поеми си въздух и се успокой. Какво се е случило с него?
-Не! Нищо не се е случило с него , но... - въздъхнах и заговорих по тихо -.... чух го да разговаря с някого
-И какво си говореха?
-Гук хюнг ще трябва да пътува за много време и не знам какво да правя.
-Колко дълго ще отсъства?
- До Коледа.
-КАКВО? ТОЙ ДА-
При крясъкът и изписках като гумена играчка ,и се свих.
-Кий, извинявай!
-Сомин, страх ме е да говоря с него. Ще ми се скара ако разбере, че съм го чул за това както и че съм говорил с теб.
-Кий, успокой се !Първо - той ще се гордее с теб,че си потърсил съвет и второ - Искаш съвет как да говориш с него за пътуването?
-Мхм...
-Милият ми той. Слушай! Едно от нещата ,който трябва да преодолеем с теб е страха от говореното с хора, а добър тласък може да е точно разговорът за пътуването на Гук. Направете така. Седнете двамата и спокойно изслушвайки се стигнете до едно решение. Така освен, че ще опиташ да говориш, ще изградите помежду си доверие. Все пак едно от важните неща в една връзка е това.
-Ти .....откъде?
- За теб и Джеон? Кий, той вдигна всички демони, вампири и търсачи на крака, не спеше и не се хранеше, за да те търси денем и нощем. Та той е лудо влюбен в теб. Беше готов дори и да се върне в ада, за да си свободен.
Той ..... бил е готов да се върне в ада... заради мен.
-Искаш ли да дойда когато говориш с Гук?
-Не. Ще се опитам сам. Както каза. Трябва да сме сами, за да изградим това между нас.
-Добре ! Ако има проблем ми се обади.
-Благодаря ти!
-Гордея се с теб, Кийонг и знам, че ще се справиш дори да отнеме много време. Ще ти помогнем както аз и Гук, така и всички останали.
Усмихнах се при думите и тихо казах:
- Чао, Сомин!
-Чао, Кийонг!
Затворих отдъхвайки си след разговора. Оставих телефонът му инстиктивно вглеждайки се в тапета на екрана. На нея бях смеещ се и разперил ръце балансиращ върху релси в гората. Да не би.....
-С кого говореше?
*************************************************
Нямам какво друго да кажа освен, че на 31 е финалът
YOU ARE READING
Влюбих се в демон /ЗАКРИТА/
Fantasy"Ако знаеше, че с тази среща ще подпише смъртната си присъда, едва ли би искал да го среща." Кийонг трябва да работи за два дни в кафетерията на свойте родители, но едва ли би си помислил, че ще влезе не кой да е, а демонът Джеонгук. Неговата любов...