[17 - Hiányzott, mi?]

681 37 0
                                    

Nyugodtan főzőcskéztem a konyhában, mikor hangos dörömbölést hallottam a bejárati ajtó felől. Gyorsan odaszaladtam és kinyitottam az ajtót.

-KIM [T/NNNNN]! - kiabált Namjoon mikor meglátott engem.

-Mi az? Valami baj van?! - kérdeztem aggódva.

-Jaj nem. Csak régen láttalak! - mosolyodott el.
Akaratlanul is a nyakába ugrottam, és jól magamhoz szorítottam. Azóta nem beszéltünk mióta kiköltöztem, aminek már 3 hete.

-És ez a gyönyörű arc feledésbe megy?! - kiáltott fel Jin.

-Persze, hogy nem! - mondtam, majd elengedtem a bátyámat.
Odaszaladtam Jin-hez, és őt is átöleltem.

-Na jó, tudom hogy nem vagyok egy közkedvelt fickó, de ne vegyetek semminek... - mordult fel Suga.

Ennyire híres lennék?

Miután elengedtem Jin-t, Sugát is átöleltem. Mikor már mindenki kapott egy ölelést, bementünk a nappaliba. Mindenkit megkínáltam inni-, ennivalóval, de senki sem kért, ezért én is helyet foglaltam Jimin mellett.

-Na és [T/N]... Milyen egyedül lakni? - kérdezte Suga.

-Nagyon nyugodt minden! Senki sem zavar alvás közben, de ugyanakkor egyedül vagyok... - magyaráztam neki.

-Figyu, zavarna itt egy ember? Én ezekkel nem tudok tovább egy környezetben lakni! - csattant fel.

-Jaj tényleg, hallottam egy lakásba költöztetek... Miért is?

---------------

-Vigyázzatok magatokra! -kiabáltam a fiúk után, amint elhagyták a házat.
Mikor már nem láttam őket, kulcsrazártam az ajtót, és mentem tusolni.
Tusolás közben imádok zenét hallgatni, ezért ma is így tettem. Ám egyszer csak elkezdett csörögni a telefonom. Gyorsan elzártam a vizet, és a kezem megtörlése után, felvettem a telefont.

-Szia [T/N]... - mondták a vonal másik végéről.

-Ne is gondolj rá - mondtam, és le is raktam a telefont.
Ez mikor nyugszik meg?
Készültem volna visszamenni tusolni de megint megszólalt a csengőhangom. Ismét felvettem.

-[T/N], ne rakd le! - hallottam Jungkook hangját.

-Gyorsan mondjad! - mondtamunott hangon.

-Itt maradt a bankkártyád...

-Mivan?! - kiáltottam fel.
Hát mondjuk igen, az tény, hogy mostanában csak készpénzzel fizetek... Még a házat is papírpénzben fizettem ki... Jézuskám!

-Igen... Valamikor el kell jönnöd érte... - mondta Jungkook egy enyhén boldog hangszínben.
Remek... Jobb nem is lehetne. Hogy nekem mindig valamiért találkoznom kell vele!

-Rendben... odamegy a bátyám, és elhozza! - ajánlottam fel nagylelküen, remélve, hogy elkerülhető lesz találkozás vele.

-Te. Gyere - szigorította be a hangját.

-Rendben...? - mondtam, majd köszönés nélkül letette a telefont.
Ez a srác egyre furább és furább. Na de én mégis furább vagyok.
Ugye egyszer még leveleket küldöt... Na mindegyik megvan egy külön dobozban eldugva... Valaki lőjön már le, ez nagyon gáz.

----------

-Gyere be - mondta Jungkook, miután kinyitotta az ajtót.
Bementem, de az ajtó után pár lépéssel meg is álltam, mert nem szándékoztam itt maradni sokáig.

-Nem jössz beljebb? - kérdezte, de én csak megráztam a fejem.

-Pedig az emeleten van a kártya - húzta a száját egy féloldalas mosolyra. 

-Akkor kérlek hozd le - mosolyodtam el én is.
Látszólag Jungkooknak nem tetszett az ötletem, mert érzelemmentes lett az arca.

-Nem fogom - lépett beljebb a házba.
Mivel eléggé kéne a kártyám, ezért levettem a cipőmet és a kabátomat, majd bementem a nappaliba.

-Na végre - sóhajtott fel - mindjárt itt is vagyok a kártyáddal! - mondta, utána ment is fel az emeletre.
Miután már nem láttam, elkezdtem szétnézni. Minden olyan volt, mint régen.
Hirtelen valami rálépett a lábamra, emiatt lenéztem, és megpillantottam Kiko-t. Azon nyomban leguggoltam, és úgy szeretgettem, mintha ez lenne az utolsó napom a földön. Egyszer csak ézertem a könnyeket kibuggyanni, a sok visszatérő emléktől.

/Jungkook szemszöge/

Éppen leértem a lépcső aljára, amikor megláttam Kiko-t, és [T/N]. Egy hatalmas mosolyra húztam a számat, és leültem a kanapéra, ügyelve, hogy egy hangot se csináljak. Na, sikerült is. Hanem egy idő után megköszörültem a torkomat, és megszólaltam:

-Hiányzott, mi?

-Igen, de más is.

[Naoké kérlek öljetek meg, mert már egy jó ideje nem volt rész. Tényleg. Most... :)))]

Piros Fonal | Jungkook ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang