PROLOGUE

3.2K 106 14
                                    


האם נתקלתם בהפכים?
שני כיוונים שונים לחלוטין?
ירח, שמש.
לילה, בוקר.
חושך, אור.
גבר, אישה.

דרום, צפון.

שני קצוות העיר. יש שיגידו שהדרום והצפון הן ההגדרות לטוב ולרע, לעוני וליושר, אבל לא משנה איך תגדירו את זה, כולם יודעים שהם אויבים.

❞אתה צריך ללמוד נימוסים" מילמלתי מתחת לאפי.
"ואת צריכה ללמוד לעשות קצת חיים" החזיר לי באותו המטבע❞.

בדרך כלל שני הצדדים מעדיפים להמנע מכל קשר אחד עם השני ולחיות בשקט, אבל יש מקרים יוצאי דופן, שבהם הם נפגשים ותמיד אבל תמיד- זה יגמר רע.

❞יודע מה? נמאס לי מכל ההשמצות שלך! בוא נתערב שאתה לא תצליח להחזיק מעמד ולהתנהג כמו בן אדם אפילו פעם אחת בחיים שלך" זרקתי לאוויר. מחייכת חיוך גאה. "בואי נתערב שאת לא מסוגלת לעשות שום דבר נועז שהוא לא לחזור הביתה אחריי 'שעת העוצר' הזאת שלך" הוסיף במהירות בעודו מגחך משועשע לגמרי ממני❞.

הם לא נוהגים להסתובב ולהתערבב אחד עם השני אך יש דברים שלא נתונים לבחירה.
כמו במקרה של אמיליה סמנת'ה בלום. הצפון.
נצר לשושלת העשירה והמכובדת, בלום. הוריה חינכו אותה לשלמות ומעטים האנשים שמגיעים לרמה שלה.

❞את תתני לי משימות על כל הזיוני שכל שלך, ואני אלמד אותך לעשות קצת חיים" חייך חיוך תחמן בעודו מלקק את שפתיו לא פעם ולא פעמיים❞.

זו לא מלחמה, זו אף פעם לא הייתה מלחמה.
זו הייתה שנאה עוד מתקופות קודמות. זה לא ישתנה בחיים וזה לא אמור להשתנות. אף אחד לא רוצה שזה ישתנה.

❞אם אני אשבר ראשון מה שלא יקרה כן? אני אצטרך..." נתקע בעונש. "לעזוב" השלמתי אותו כאשר חיוך מרושע זוחל על פניי. "ואם את תשברי ראשונה את תצטרכי לעזוב" החיוך הרע שעל פניו לא ירד לרגע, שנאתי אותו❞.

אך במקרה הזה, שני הנציגים המובחרים ביותר של הצפון והדרום נפגשים בטעות ומשם הדרך חזרה כבר רחוקה. השניים נמצאים בתוך יחסי שנאה ואהדה וברגע אחד הם מחליטים להתערב, זה נראה לשניים כמשחק ילדים פעוט אך הם לא תיארו לעצמם כמה זה ישנה להם את כל המשחק.

יש דברים, שלא משחקים בהם.

❞התערבנו" קבעתי, לוחצת את ידו ולא מחכה שנייה לפני שאני יוצאת מהרכב שלו❞.

Fine LineWhere stories live. Discover now