23. Luchlogabdrienette

68 10 44
                                    

Jako, że był nowy odcinek i w dodatku zwiastun to przed "Pogodynką" będzie to ;*.

Rąbnięty Psycholog: Widziałaś nowy odcinek? <3

Przebieły Filozof: Tak, był świetny i wgl. LADYNOIR! <3333 AWW! A NO I TE KWAMIS I PLAKKI <333 Ale i tak nic na razie nie przebiło Groizilli!

Rąbnięty Psycholog: Moim zdaniem Reverser lepszy.

Przebiegły Filozof: Gadaj sobie co chcesz, ale ja kocham Groizille od kilku miesięcy i nie mam zamiaru jej zamienić <3

Rąbnięty Psycholog: No cóż, szanuję twoje zdanie.

Przebiegł Filozof: NO CHYBA NIE JA JESTEM SUPER ZAJEBISTA I NAJLEPSZA! Chwila, co?

Rąbnięty Psycholog: Uważam, że każdy może wyrażać własne zdanie.  A zresztą nie ważne. I tak nie zrozumiesz. Widziałaś ten zwiastun?

Przebiegły Filozof: Ja bym nie zobaczyła?! No co ty pff...

Rąbnięty Psycholog: No i jak wrażenia? Bo na mnie w sumie nie zrobił zbytniego wrażenia. Bo nowa jest tylko wiadomość, że Emilie nie żyje i transformacja Pszczółki.

Przebiegły Filozof: Aha. No więc ja uważam, że CZERWONE RURKI TO SĄ JAKIEŚ CHORE! NA CHOLERĘ ONE DO EMILIE IDĄ!!!!! M A R I N E T T E  J E S T  D L A  C I E B I E  G A B R Y Ś! NIE JAKAŚ EMILIE!

Rąbnięty Psycholog: Gabrienette jest super! To mój ulubiony ship!

Przebiegły Filozof: Mówiłam, że się nie zna.. Co? To nie tak miało wyglądać! Na potrzebę tej teorii, miałaś nie lubić!

Rąbnięty Psycholog: Trudno. Kocham Gabrienette i mój one shot mówi sam za siebie ;).

Przebiegły Filozof: Ech.. No ja nie mogę z tobą.. Ale na pewno nie wiesz jaki jest moj ulubiony ship!

Rąbnięty Psycholog: Luchlogabdrienette :)

Przebiegły Filozof: 😑 CZY TY MNIE STALKUJESZ?! NORMALNA JESTEŚ?!?! TY PSYCHOLKO!!1!!1!

Rąbnięty Psycholog: Może.. I powołując się na moje prawo do własnej opini, uważam, że ten ship nie ma sensu i jest pojebany.

Przebiegły Filozof: Ma ogromny sens! Bo widzisz jestem Fanką Lukanette, Chlodriena, Gabrienette, Ladynoir i Lukadriena. No więc, żeby za każdym razem nie wymawiać tych wszystkich shipów piszę Luchlogabdrienette. Proste? TAK.

Rąbnięty Psycholog: Od kiedy jesteś fanką pięciokątów?

Przebiegły Filozof: Od zawsze! W końcu matemetyka to mój ulubiony przedmiot! Szczególnie geometria!

Rąbnięty Psycholog: Serio? Matematyka? Dwa dni temu był polski... Co następne?

Jak myślicie co będzie następnym ulubionym przedmiotem Mini?

Nieśmieszne, prawda?

Minia, musisz się bardziej postarać! (Ale ja się staram!)

PACZAJALTA W OGÓLE JAKI PRESTIŻ XD

PACZAJALTA W OGÓLE JAKI PRESTIŻ XD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

DOBRA REWUA KLUSKI ŚLĄSKIE!

Pogodynka

Co nam w głowie miauczy || PorzuconeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz