8. Laurinette

148 13 25
                                    

W sumie.. Już sobota 😏

Podczas kłótni o shipy...
Rąbnięty Psycholog: Marichat!

Przebiegły Filozof: Ladynoir!

Rąbnięty Psycholog: M-A-R-ICHAT!

Przebiegły Filozof: Kilix!

Rąbnięty Psycholog: Czemu Kilix?

Przebiegły Filozof: Bo tak prawde mówiąc to to i tak te same osoby. Zresztą parowanie postaci drugoplanowych jest o niebo lepsze!

Rąbnięty Psycholog: W sumie racja, Gabrienette górą!

Przebiegły Filozof: A to nie podchodzi pod pedofilie? Ale skoro już jesteśmy przy temacie chorych shipów, to chyba wolę HawkNoir albo Laurinette.

Rąbnięty Psycholog: HawkNoir? Laurinette?

Przebiegły Filozof: No kotek i WC, a to drugie to Laura z Rossingnable i Marinette!

Przebiegły Filozof:

Rąbnięty Psycholog: 😏😏😏

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Rąbnięty Psycholog: 😏😏😏

Rąbnięty Psycholog: Pamiętam jak z moją koleżanką wymyśliłam Olchacia.
A, i pamiętasz Chlociem? (Napisałam o tym piosenkę, ktoś tam ją zaśpiewał i Karolajn wrzuciła na swój kanał, he he)

Przebiegły Filozof: Ta, widziałam.. Czy ty się chwalisz?

Rąbnięty Psycholog: Ja? No co ty.. He he.. Wiesz, jestem tylko człowiekem.. Wracamy do Chlociem?

Przebiegły Filozof: No dobra.. Tym razem ci odpuszczę.. Chlociem pamiętam, ale Olchacia?

Rąbnięty Psycholog: No mówiłam ci, Ola + Chat + Julcia!

Przebiegły Filozof: Ejj, ale po co piszemy o takich shipach! Przecież one nie mają sensu!

Rąbnięty Psycholog: Jak to nie mają sensu?!

Przebiegły Filozof: Chwila! Miraculum nie ma sensu!

Rąbnięty Psycholog: Ja ci zaraz pokażę co nie ma sensu! 😡😈
*wyciąga siekierę*

Przebiegły Filozof: Heh... Ratunku?

~~~~

Co nam w głowie miauczy || PorzuconeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz