Nominacyja

53 6 2
                                    

Dostałyśmy nominację od GiveMeHell i co śmieszne, dostała również Minia, więc czy ma ona odpowiadać dwa razy XD?


1. Jak często umierasz w środeczku?

RP- Jakoś tak raz na tydzień/dwa..

PF - CODZIENNIE MEH MEH

2. Jak bardzo boli cię, gdy zastanawiasz się po chuj ci znanie pierwiastków, gdy wiesz, że zostaniesz nikim.

RP- Po pierwsze to ja jestem ułomem i nic nie wiem, więc chyba można anulować to pytanie..
PF - Uwielbiam chemię skarby <333

3. Śpisz z wodą przy łóżku?

RP- O ile nie zapomnę jej przynieść to tak 😁

PF - Zależy, czy mi coś ze szkółki zostanie...

4. Twój przyjaciel się zabija, co robisz?

RP- Płaczę jak bobr i zamykam się w sobie.

PF - Płaczę i mam miesięczną depresje, a potem znowu otwieram się na świat, bo wmawiam sobie, że mój friend nie chciałby mej śmierci :) A po za tym to w rl nie mam przyjaciół :)

5. Masz w otoczeniu osobę LGBT, która jest wyśmiewana przez rówieśników i nie tylko. Robisz to co inni czy jej pomagasz zwalczać zło?

RP- Ogółem to zawsze staram się pomagać innym i daje mi to niesamowitą satysfakcję i poczucie własnej wartości, więc raczej tak.
W sumie to jest jeden taki chłopak, któremu dokuczają i trochę mu pomagałam, ale pónźniej zdałam sobie sprawę, że dla chłopaka to obciach jak go dziewczyna broni i teraz mam konflikt wewnętrzny 😢

PF - Jeśli człek jest okok to się z nim zaprzyjaźniam (chyba, że to laska we mnie zakochana). A jak nie to czasem zareaguję i powiem, żeby ogarnęli się, bo to złe.

6. Grasz w MSPY?

RP- Nie.

PF - JASNE! Zapraszajcie - kinia6040! <3

Nie nominujemy nikogo gołąbki, bo na swoich kontach już dostajemy depresji od nadmiaru tych pytań xD

Co nam w głowie miauczy || PorzuconeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz