26. Kojarzysz może Minajne?

61 6 9
                                    

Przebiegły Filozof: DLACZEGO!

Rąbnięty Psycholog: Dlaczego ja...?

Przebiegły Filozof: DLACZEGO ONE!

Rąbnięty Psycholog: Jakie one?! To ja jestem skazana na Ciebie!

Przebiegł Filozof: WREDNE! Nawet nie rozumieją NAS!

Rąbnięty Psycholog: Jakich nas? I kto nie rozumie?

Przebiegły Filozof: No autorki z wattpada! Nie potrafią zrozumieć, że rozdziały powinny być częściej! Najlepiej co dwie minuty!

Rąbnięty Psycholog: Nawet byś nie wyrobiła z czytaniem, po za tym ludzie to nie maszyny!

Przebiegły Filozof: No dobra, raz dziennie wystarczyłby! Ale od tego się nie wymigają!

Rąbnięty Psycholog: Od czego?

Przebiegł Filozof: OD ZAWIESZANIA KSIĄŻEK! No i wstawiania rozdziałów O TYDZIEŃ, MIESIĄC, ROK ZA PÓŹNO! I NA DODATEK OBIECUJĄ ONESHOTY, A ICH NIE PISZĄ...

Rąbnięty Psycholog; O! Tak się składa, że znam przykład takiej autorki! Jest strasznie leniwa! Obiecała one shota na 1k na książce pisanej z jej koleżanką...

Przebiegły Filozof: Serio? Kto to?

Rąbnięty Psycholog: Hmm... pomyślmy... Kojarzysz może Minajna

Przebiegły Filozof: Minajna? Coś mi to mówi... 

Rąbnięty Psycholog: No to ona prowadzi taki profil o nazwie Niewykryte na wattpadzie...

Przebiegł Filozof: Tą nazwę też kojarzę... Wiesz może skąd?

Rąbnięty Psycholog: ...

Przebiegły Filozof: O co jej znowu chodzi?

"Nie ma żony"

Co nam w głowie miauczy || PorzuconeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz