Arkadaslar benim bagzi rahatsizliklarim nedeniyle cok
fazla yazamiyorum uzgunum:(
Sabah odaya sızan günes ışığı ile mayısmış bedenimi zorda olsa yataktan kaldırdım. Herzaman düşünürüm acaba niye rüyanın en guzel yerinde uykumuz bölünüyo diye?,acaba niye?
Ah tabi ya bu gün buradan gidicektim . İstanbul acaba nasil bir yer yavvvv,acaba oradaki komsularim kizdir . Eğerki kızsa ayrılmaz ikili oluruz . Ah ne guzel....
Hemen banyoya gidip günlük işlerimi halleddikten sonra valizimden,su yesili dar bir pantolon ustume yakalı su yeşili bir t-sort,saçımı dağanik topuz yapip çicekli bir bandaj kafama taktim. Aynadan kendime baktığımda gerçekten mükemmeldim. Ayağımada su yeşili superstar lari giyinip ciktim odadan .
Artık vedalasma günü gelmisti . Vedalaşma törenlerini hiç sevmesemde mecburdum belkide artik buraya gelmicektim. Herkezle vedalaştıktan sonra odama çıkıp küçk cicekli sırt çantamı koluma aldım diger kolumada valizimi alip odadan çıktım..
Müdürün kapısını tıklatıp iceriye girdim. 'Gel Mina otur soyle.'dedi sevgili rn sevdigim mudurum(tabiki saka mabinda haaa)
Gösterdigi yere oturdum müdürün elime uzattigi ucak biletini alip sorgulayıcı gözlerle baktım.
'Mina bunlar senin İstanbul için uçak biletlerin've uzatti biletleri.
Bende elim titreye titreye uçak biletlerini alıp'iyide ben hiç uçağa binmedimki efendim yani korkarım'
Müdurde bana bakarak guldu . Hah sanki buradan kurtuldumda bide ucaga binecek bir zaman ayarladim sanki . Adama bak ya
'Merak etme Mina Muğladan Isyanbula ucakla 4 saat' lan bu benimle dalgamı geçiyo beni oraya postslamadan ucakta geberirim ben . Nediyo bu ?
Off acaba o sehirde nelerle karsilasicam daha bilmiyorum...
Lütfen yorum yapabilirmisiniz nasil olmus ?onagore yazicam:(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kulkedisi
VampireDualar eder insan, mutlu bir ömur icin. Sen varsan heryer huzur huzurla yanar icim. Cok sukur bin sukur seni bana verene yazmasin tek gunu sensiz kadere. Ellerimiz bir gonullerimiz bir vedalar denizler engeldir sevene. ......