Arkadaslar yorum ve oy
.........
Teyzenin gosterdigi yere bakinca gecenki carpistigim cocugu gordum.
Ayaz teyzenin yanina gelerek elini opup kucakladi.
'teyzecim ben artik gitsem iyi olucak '
'peki kizim yardim ettigin icin cok tesekkurler'
'gorusuruz.'
'gorusuruz'
Biz teyzeyle konusurken . Ayazda beni izliyodu ve buda cok rahatsiz ediciydi.
Eve vardigimda bir kulhu okudum. Sanki bu gun hic bitmicekmis gibi geldi. Benim bu dunyadaki en sevdigimsey sinirlendigimde, uzuldugumde, sevindigimde her zaman pasta corek yaparim.
Hatta kaldigim yetim hanede benim yemeklerimle bir kermes gibi bir sey yapmislardi . Bayagida urasmistim .
Benim en sevdigim sey ise hayvan figurlu pogacalar en cokda onlar satilmisti. Hemen malzemeleri cikartip tezgahin uzerine koydum .
Un ,yumurta, maya, tuz ,seker, su, kabartma tozu ilave edip onlari guzelce yogurdum. Hamurun kabarmasi icin 30 dakika beklemem gerektigi icin hamuru biraktim ve odama gidip siyah taytimi ve salas NEWYORK yayili ustumu giyindim. Sacimi ev topuzu yapip mutfaga ilerledim.
Evet tam estedigim gibi kabarmisti hamur. Hemen sosis, peynir, zeytin i dolaptan cikarttim .
Pağaca hamurunu alip yuvarladim . Ayicik sekline getirdigim pagacanin kafasi peynir, gobeyi sosis ve kol ve bacaklari zeytinli yaptim.
Ayicik pogacalar bittikten sonra tavsan ve ugur boceyi pagacalarida yaptim ve firina attim. Tezgahin uzerini toplayip eve goz attim pis bir yer varmi diye.
Firindan gelen uyari sesiyle hemen firindan pogacalari cikarttim. Tezgahin uzerinde gozume ilisen tabagi aldim. Dun Aylin ablanin getirdigi borek tabagi hemen ayicik , tavsan ve ugur bocegi pogacalarida tabaga bolca doldurup evden ciktim.
Karsi evin ziline bir defa bastim ve bi anda kapi acildi tobe tobe bu kspiyi kim acti? Assagiya dogru baktigimda kucuk ve tatli bir kizin bana bakarak gulumsedigini gordum .
Bende onunla yuz yuze konusmak icin dizlerimin uzerine coktum. Ve ona gulumseyerek;
'Aylin abla evdemi' dedim kiz tam agzini acacaktiki iceriden bir erkek sesi geldi.
'Kim geldi Zeynep'sesin geldigi yone baktigimda .
Koca bir Ayazla karsilastim.
'bir abla geldi abi. 'dedi bensenin o abla diyen tatli dilini yerim.
Ayaz elimdekilere bakip kucimseyici bir bakis yolladi.'tam yasina gore ayicik felan. '
Ona olabildiyince kotu bir bakis yolladim . Zeynep elimdekileri yeni fark etmis olacakki.
'sen ayicik yapmayi biliyomusun, abim benimle hic oynamiyo.'
Ilk once saskin sonra uzgun bir hal aldi Zeynep.
'Sanki cok vaktim varda bide seninle oyun oynicam.'dedi bay tas kalpli Ayaz .
Ona sinirle bakip Zeynebe baktim uzgun gorunuyodu dudaklarini sakitmis bir sekilde ikimizi tskip ediyodu. Ay keske Zeunep gibi bir kardesim olsaydi.
'istedigin zaman gel , bak burasi benim evim birlikte oyun oynariz yemek yapariz olurmu?. 'Zeynebe dedigim an gozlerine bir isilti girdi.
'gercektenmi?.'zeynebin sorusuna olumlu anlamda basimi salladim.
Ordan Ayaz atlamasaydi iyiydi.
'aaaa Zeynep bana simdi haksizlik yapiyosun gecen sene ben seni lunaparka goturdumya.'
Zeynep Ayaza sinsi sinsi bakip'abi annem seni n kucukluk fotografini faceye atma tehtiti yuzunden goturdun beni'
Zeynep elimdeki tabagi alip , yanagima opucuk kondurup kostura kostura mutfak diye tahmin ettigim yere girdi.
Arkami donup gidiyodumki Ayazin sesi beni durdurdu.
'gule gule komsu' komsu kelimesinin uzerine baski yapmisti dangalak.
Lutfen yorum ve oy....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kulkedisi
VampireDualar eder insan, mutlu bir ömur icin. Sen varsan heryer huzur huzurla yanar icim. Cok sukur bin sukur seni bana verene yazmasin tek gunu sensiz kadere. Ellerimiz bir gonullerimiz bir vedalar denizler engeldir sevene. ......