#OBGSHB (4.bolum)

50 1 0
                                    

Arkadaslar lutfen yorum

Ucaktan indigimde resmen hatim indiricektim.Allaha sukurler olsunki ucakta tanistigim Tolga vardi yoksa ben o ucakta rahmetli diye anicaklardi .

Hemen bir taksi durdurup benim sevgili mudurumün verdiği adresi taksiciye soyleyip yola koyulduk . Aslinda otobuse binicektimde kaybolma riskim cok yuksek oldugu icin taksiye bindim yani 600.000 tl buldum diye hep taksiye binicem diye birsey yok .

Taksicinin sesiyle dunyaya tesrif ettim sonunda taksici acaba kac dakikadir bana seseni duyurmaya cakisiyoki bikkinca bana bakiyodu.

'Hanım efendi beni duyuyormusunuz'adam galiba artik sinirlenmiski kaslari catikti urkmedim desem yalan olur valla.

'Hii ne diyodunuz'

'Hanim efendi diyorumki geldik daha ne kadar,bekliceksiniz? Yoksa terar mi etmem lazim anlamaniz icin'taksici sonlara dogru hem sesi yukseldi hemde bikkin bir ses cikti adamdan .

'sey ozur dilerim ucret ne kadar'ay simdiden bu sehre gelmekle hata yaptigimi dusunuyorum.

'80tl'

Taksicinin dedigi seyle hayla ruyada oldugumu dusundum gozlerim firlayacaksina taksiciye baktim. Yok la bu takdici cok inandirici rol yapiyo valla yavv.

Inanmayan gozlerle adama bakinca adam tekrarladi. Bu Istanbuldakiler gercekten kibarlik nedir bilmezmi yavvv.

'hanim efendi 85oldu ' taksiciye parayi odedikten sonra kacarcasina taksiden indim hemen.

Oglum bu sehirde ne kadar duvar var taksiden indigim an bi duvara tosladim . one mint one mint one bicim duvara yumusak duvarmi olur . Kafami kaldirmamla kumral bir erkekle goz goze geldim . Alayci gozlerle bana bakiyodu .

'Fazla sakarsın kucuk'demesiyle tabi benim santenler atti cocuga bakya hem orda kazık gibi duruyo hem ozur dilemiyo hem sakar diyo hem de....en iyisi ben fazla uzatmiyim su cocuga cevabi verim .

'Hem sen orda duvar gibi dikiliyosun hem bana sakar diyosun 'hemen yerdeki cantami toplayip kalktim.

Cocuk arkasona donup gitti . Yuzsuz yav . Of hemen si evi bulup biraz dinlenmek istiyorum. Adrede baktim olamaz bu cocugun girdigi site degilmi belki yanlis gormusumdur. Tekrar baktim ki ne goreyim amannn bu gercekten şu patavatsizin girdigi site ay bagri ayni blokta olmayalim yav.

Guvennikle konustuktan sonra dairemin yerini buldum. Evin anahtarinida teslim aldiktan sonra kendimi eve attim . Eve girince rengarenk bir salonla karsilastim gercekten guzel dosenmis ama en cok merak ettigim sey kendi odam tum odalara baktiktan sonra son bir oda kaldi . Solanun sonundaki oda nin kapisini acip girdigimde duvarin hemen kosesinde duran bir yatak cam kenerinda bir calisma masasi . Calisma masasinin karsisina bir kitaplik , fransiz usulu cam oldugu icin hemen camin yaninda iki tane puf koltuk . Tam istedigim gibi bir oda cogunluk mavi ve sadece beyaz anneannem beni gercekten cok iyi tanimis gercekten cok ozledim tum ailemi .

Cok yorgun oldugum icin hemen yataga girip uykuya daldim...

Benim okuyucu gurubuma sulu sulu opucukler:*

Lutfen yorum yazmayi unutmayin...

kulkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin