# OBGSHB (10.bolum)

54 0 0
                                    

arkadaslar yorum ve oy...

Eve girip kosarcasina hemen dolabimin karsisina gectim insAllah bu gun Ayaz her seyi berbat etmez di . Dolabimdan kot sort ve superman tshort cikarttim sacimi daginik topuz yaptim ve aynanin karsisina gectim gercekten tatli olmustu.

Ben pek makyaj yapmayi sevmedigim icin kucuk sirt cantamin icine gerekli malzemeleri doldurdum ve bordo nilvanals lari ayagima giyindim tam aynaya bakacakken zil caldi .

Kapiyi actigimda ksrsimda gulumseyerek Zeyneple konusan Ayaz bana dondu ve aninda kaslari catildi. Anlamasamda sormadim umrumdada degil ama Ayaz gercekten nefes kesiciydi siyah pantolon ve beyaz tshort ona okadar yakismistiki dusuncelerimden kurtulmak icin kafami salladim ama Ayazin kaslar hayla catik bana bakiyodu Zeynep bi anda atladi

'Minaa abla cok guzel olmussun'

Arkadan Ayazin homurdanma sesleri gelsede takmadim .

'tesekkurler arkadasim sende cok guzel olmussun gidelimmi '

Diye sordum Zeynep evet anlaminda kafasini salkadi. Asansore bindik ah su sessizlik beni olduruyo yav.

Ayazin bi anda durdu . Bende Zeynebin elini tuttugum icin ikimizde bir anda firenledik.

'Isterseniz yuruyelim bayanlar'

Ayaz Zeynebe bakip  goz kirpti. Bende onlarin bu haline ictenlikle gulumserken Ayaz bir anda bana bakti ve yuzu soldu ah su cocugu dovesim geliyo .

Yanfan bir erkek gurup gecerken bana baktiktiklsrini fark ettigimde oraya bakmadım . Bi anda Ayaz kolumu tutup one dogu surukledi . Bir anda hiddetlensemde hic birdey yapmadim . Biraz daha yurudukten sonra okul formasının satıldığı magzaya geldik .

Ben hemen Zeyneple birlikte eteklere gittik .

Bedenimi soylefikten sonra verdigi etegi alip kabine girdim. Etege aynadan baktigimda dizimin bir karis yukarida oldugu lacivert sade bir etek.

Kabinden ciktigimda zeynepte hemen bana dondu ve dusunmus gibi yapip

'mukemmel olus. '

Diyip ellerini cirpti.

Ayazda tam karsimda durmus.

'olmamis'

Bianda sinirlensemde kendimi frenleyip

'niyeki'dedim

'cok kisa aynadan bakmadinmi'

'heyy sen kendi okulunu bilmiyomusun etek kisaliyo ama uzatilamiyomus en uzun etekte buymus.'

'istersen kisalt ha'

'Yok kalsin bu iyi'

Bizi gulerek izleyen Zeynebe kaydi gozum .

'Zeynep biraz bekle bunu alalim sonra alisverise cikariziz.'

Oradan Ayaz atlayip

'bayanlar ben kacar'

Dedi ve magazadan cikti acaba nedengitti? Off aman neyse kabine girip eteyi cikartip  sortu tekrar giyindim.

3saat boyunca Zeneple alis-veris yapiyoduk. Kitap , defter, elbise ,sort , Zeynebe bir cok esya aldiktan sonra Zeynebinde yoruldugunu farkettim.Karnim okadar acikmistiki dunyayi yerdim su an .

'Aciktinmi zeynep'

Diye sordugumda

'Hemde nasil su an seni but diye goruyorum.'

'desene durum okadar ciddi diye'

Zeyneple ikimiz gulustukten sonra kucuk bir kafeye girdik.

Garson onumuze menuleri koydugunda hic dusunmeden .

'pizza ve kola,patetes kizartmasi'

Bunu Zeyneple ayni anda soyledigimizi anlayinca gulduk.

'eee Zeynep eglendinmi.'

'Evet cok guzeldi bu gun'

Gorson siparisleri getirmesiyle resmen masayi somurduk.tatli siparis ettik ah artik neyseki karnim doymustu.

Bir anda cirtlak bir sesin "zeyneppp"diye bagirmasiyla kulaklarimi kapadim. Zeynebe baktigimda "bundan kurtulamicakmiyim"der gibi bakiyodu.

Sizce bagiran kisi kim olabilir?

Yorum ve oy arkadaslar .

Arkadaslar telefondan yazdigim icin yazim hatasi olsbiliyo kusura bakmayin.'

:))))))))munch

kulkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin