Hayat her zaman böylemidir acaba, hayat sadece acı çekmek içinmidir ?
Belkide sağdece benim için böyledir. Ben 12 yaşında annem, babam ve kardeşimin ölmesiyle hayata küstüm.
Acaba söyleyebilirmiyim ben bu hayatı sevmiyimde kim sevsin lan bide bana diyolar tirip yapıyon. Töbe töbe ya .
Yurt müdürünün bana bağırması ile hem buraya hem müdüre içimden küfür savurdum artik buradan kurtuluyorum diye hem sevip hemde üzülüyorum .
Acaba en sevdiğim arkadaşım Meryem ve Sûmeyye napıcak ben gidince .
Ah şu müdür varya beni deli ediyo ya bi şu kolej bursluluklarina girip tam yaptığım için sacma sacma övgu savuruyo yavvv.
Müdürün yanıma gelmesi ile düsüncelerimden çıkıp gerçek hayata dönüş yaptım.
'Mina gel kızım seninle biraz konuşalım 'Ah sanki beni çok seviyo ben gidiyorumdiye böyle davrandığını bilmiyorum sankı ..ahmak adam...
Yavaşça müdürün gösterdiği koltuğa doğru ilerleyip oturdum.'tabi efendim'dedim
Oda benim karşıma geçip oturdu
'Biliyorsunki annen, baban ve kardeşinin õlümünden sonra seni anneannene teslim ettiler zaten anneannen çok yaşlı olduğu için5sene sonra o da vefat etti .Ama anneannen bizimle bir anlaşma yaptı.'dedi ve derince bir nefes aldı .Ve devam etti.
'Anlaşma ise sadece bir sene burada kalmandı o yüzden seni burada az tuttuk ve anneannen senin için bir miktar para ve bir ev bıraktı'müdürün söyledikleri karşısında nerede ise nutkum tutulucaktı.
Yani anneannem ölürken bile benimi düşudü yani bunları düşünürken yanağımdaki ıslaklık ile hayatıma geri döndüm . Sanki duyduklarım karşısında nutkum tutulmuştu konuşamıyodum .
' Bak Mina sen çok güçlü bir kızsın yani Istanbuldada başının çaresine bakabilirsin ...'müdür konuşucaktı ki hocanın sözünü bölüp saskin bir halde hocaya baktim.
'Ben İstanbulami gidiyorum'sanki gözlerim yerinden fırlarmıscasina hocaya baktim. Adama bak ya hala soguk kanli oldum olalı bu adama hiç kanım ısınmamıstı zaten .
Bana 3tane dosya uzatarak'Burada ev , bsnka ve okul ile ilgili evraklar var bunlar senin isine yarayacaktir 'dedi en yapmacık gülümsemesi ile .
'Peki oku...'devam edecektimki şu sinir bozucu hoca devam etti.
'Merak etme okulda kimse senin yetimhanede kaldığını bilmeyecek orayi biz ayarladik zaten pek zorluk cekeceyini zannetmiyorum ev sana ait zaten okul paran odenmis ve 600.000tl de bankada sana ait bir paran varbence arkik git eslarini topla ve saat sabah 08.00gidiyosun simdiden yeni hayatina mutluluklar.'ah şu sinir adam yavasca odama gittim ve esyslarimi topladim.Hemen yataga girdim ve kendimi uykunun huzurlu kolarina biraktim...yağrin cok uzun bir gun olacak...
Arkadaslar bu benim ilk hikayem olucak lutfen yorum ve oy verin ona gore yazicam kucak dolusu sevgiler okuyucularima....muck...munck...munck....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kulkedisi
VampireDualar eder insan, mutlu bir ömur icin. Sen varsan heryer huzur huzurla yanar icim. Cok sukur bin sukur seni bana verene yazmasin tek gunu sensiz kadere. Ellerimiz bir gonullerimiz bir vedalar denizler engeldir sevene. ......