#OBGSHB (6.bolum)

35 0 0
                                    

ARKADASLAR LUTFEN YORUM YAPIN :(

Ulan bu sehirde gorguzuzluk tavan yapmis . Cocuk hic birsey demeden devam etti yoluna tam ayni asonsore binicektikki.

Bir anda beni durdurdu. Kalp atislarim hizlandi noluyo lan . Aci aci yutkundum ah Allahim .

.....

'Beni sapık gibi takip etmeye devam mi ediceksin'

Söyledigi sozle resmen gozlerim fal tasi gibi acilmisti. Ulan bu nerden anladiki.

'Ben ....sey...sadece....burayi bilmedigim icin....hem takip etmedim...rehatsiz olduysan ..ozur dilerim.'ay ben bu cocugun karsisinda niye konisamiyorum ki yarim saatte iki kelime edemedim.

'Kendine takip edeceyin baska biri bul ' diyip asansore binip hemen ortaliktan kayboldu.

Kustah adam ne olacak . Kendini begenmis. Duvar. Patavatsiz. Gorgusuz. Pislik. Kustah adam ne olacak. Kendini begenmis . Duvar bunlari tekrar ede ede evime giris yaptim .

Guzel bir kahvalti yaptiktan sonra . Zilin calmasiyla kapiya kostum. Ay ilk zil calmasi ilk misafirim .

Kapiyi acmamla karsima zarig gulen yuzlu bir hanim efendi cikti. O oyle icten gulumseyince bende gulumdsedim .

'Meraba ben karsi komsunuz Aylin bi merhaba demek icin gelmistim'

Kadının icten gulumseyisine bende karsilik verdim.

'Merhaba ben Mina iceri gecseydiniz'

Kadina yol verip iceri gecmesini sagladim .

'Yok caninim ben bi meraba demek icin gelmistim'

Elindeki tabagi uzatarak'Bogrek yapmistimda kokmustur dedim bide meraba diyim gecerken'

Elindeki tabagi uzatarak 'Sonra gorusuruz tatlim' tabagi alip Aylin abla uzaklasti.

Bogrek oyle guzel kokuyorki 2dakikada bitti. Telefonun melodi sesiyle irkildim. Arayana baktigimda bilinmeyendi Allah Allah kim acaba?

'Buyrun kimsiniz?'

'Hemen korkma ya ben Tolga '

Hangi Tolga yav hem ben kimseye numarami verdigimi hatirlamadim .

'Pardon ama ben cikartamadim'

'Ucakta tanismistik'

Hah benim jeton yeni dustu.

'Cok ozurdilerim bi an hatirlayamadim'

'Onemli degil'

4 saniye kadar sessizlik olunca . Tekrar Tolga konusmaya devam etti.

'Seyy...ben bulusalimmi diye sorucaktim da'

Bukadar sıkılacak durum neydiki . Ah cocuk utaniyo kiyamammm.

'Tabi olur hatta bana Istanbulu gezdirirsin'

'Evet yani tabi kesinlikle gezdiririm'

'Peki, ne zAman'

'Evinin adresini yaz benseni gelir alirim. 1saat sonra uygunmu sana'

'Uygun ozaman 1sonra gorusuruz'

'gorusuduz'

Hemen sofrayi topliyip odam girdim. Dolabin karsisina gecip dusundum acaba ne giysem kis mevsimi ve hava cok soguk.

Hemen altima siyah dar pantolon,ustume penbemsi bir kazak gecirdim ve hava cok soguk oldugu icin lacivert bir sisme mont boynumada gevsek bir flar doladim. Sacimida gevsek bir topuz yaptim .

Tolga'nin gelmesine 5dakika vardi . Aynanin karsina gecip kendimi susdum .

Sisko birisi degilimdir zayif ve fizigim guzeldir . Kahve rengi saclarim ve yesil gozlerimle guzel bir uyum saglamisim. Boyum 1.76 . Kilom 50 . Telefon sesi ile kendime geldim .

Arayan Tolgaydı hemen actim .

'alo'

'Mina geldim assagidayim'

. 'Tamam' dedim ve nilvanaslari ayagima gecirip adsagi indim.

Tolgayi gorunce adimlarimi hizlandirip yanina ulastim. Arabanin kapisini acarak ' Buyrun leydim' dedi .

Bende ufak bir tebessum ederek arabaya gectim . Hemen kapimi kapatip dokanarak sofor koltuguna gecti .

EVVETTTT!SIMDI EGLENCE BASLASIN!!!!

Arkadaslar yorum ve oy sulu sulu okuyucu gurubuma munck munck.

:* :)))))) :))))))) :)))))) :)))))))) :))))))))))

kulkedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin